vegards livshistorie

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
EvenDeven

Re: vegards vei til førerkortene!

Post by EvenDeven »

Greit å få pengene uansett da ;)
vegsir
MC: Husaberg FE600 00mod. digitalt speedo,sm-felger.
pissepåKTMedition!

Re: vegards vei til førerkortene!

Post by vegsir »

EvenDeven wrote:Greit å få pengene uansett da ;)
jepp. var å leverte den i dag. og ble flydd tilbake i småfly. gjett hvem som fikk lov å prøve å styre litt da \:D/

og så fikk jeg vite at demperen til husabergen blir sendt i posten i dag. så håper å ha den til torsdag :?
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34

X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
vegsir
pissepåKTMedition!

Re: vegard sin blogg:D

Post by vegsir »

YESS. endelig er husabergen på veien! ute åråner
Husaberg FE 600 00 mod med sm-felger og litt annet snackshttp://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... =22&tot=26
2xBMW 535 IA E-34

X bikez:02 NSR uplombert potte, og fp cdi. 98 TSX masse trim, 97 KX80, 90 KX 125. gammel haug av en dt
vegsir
pissepåKTMedition!

Re: vegard sin blogg:D lappen i boks å sykkelen på veien:D

Post by vegsir »

da harj eg væ'rt i oslo å henta meg et sett med sm-felger, så da blir det superbra:D
2xBMW 535 IA E-34

EvenDeven

Post by EvenDeven »

Såpass ja ;) .. Blir bra dette =D>
vegsir
pissepåKTMedition!

Post by vegsir »

EvenDeven wrote:Såpass ja ;) .. Blir bra dette =D>
takker.

da deter gått en stund siden jeg har skrevet her så kan jeg jo fortelle litt om hva som har skjedd siden sist.

fikk kjørt litt i sommerm ed sm-felgen meget fornøyd. men så begynte sykkelen å fuske litt, og holdt på å daue når jeg slapp speeden for å gire ol. har hatt det problemet en gang før og da var det en slange på forgasseren det var noe tull med. såtenkte at det bare var det som var galt. men det hjalp ikke noe. så sto sykkeln en stund, og jeg gikk med planer om å selge den for å kjøpe atv. prøvde å få innbytte flere steder, samtidig som jeg annonserte den. var ikke noe særlig respons på annonsene mine, og ingen ville ta innbytte, eller var noen men de ville ikke gi det jeg måtte ha for den. så etterhvert leverte jeg den på verksted for å fikse det jeg trodde var en småfeil. etter ca en måned så begynte de endelig å skru på den. og det viste seg at den var veldig klar for en motoroverhaling. så nå er salgsplanene skrinlagt. og sykkelen står ennå på verkstedet. regner med å få den tilbake ferdig fiksa i løpet av et par ukers tid. det blir en dyr fornøyelse. men så blir jo i hvertfall motoren bedre enn ny siden der var visst noen deler som var dårlige på denne modellen.

planene fremover når jeg får den igjen er å ta en heftig burnout(etter innkjøring selvsagt) for å slite ut det siste av sm dekket som ble slitt veldig fort. og så bytte til endurofelgene og bytte dreva. og bruke den mest i skauen i vinter og så kanskje selge den til våren igjen.

kan jo legge til noen bilder av slik den ser ut for tiden:
Image

Image

Image

Image

Image

det som er blitt gjort med den etter at jeg oppdaterte her sist er:
ny bremseskive 320mm tror jeg :-k
og ny sm-skjerm. og muligens ble blinklysene bak bytta i mellomtiden også.
også de skamtøffe klistremerkene da \:D/

JA jeg vet at det er masse ktm deler på den! og regner med at mange ktmer rævkjører den. men jeg synes det er morsomt [-(
2xBMW 535 IA E-34

Post Reply