Ny sykkel?

Prat om lett MC.
Baron von Waffel
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom

Re: Ny sykkel?

Post by Baron von Waffel »

Ja, det varierer. Men det er overskridelser på over 40% av fartsgrensa som gir inndragelse. Men likevel sånn at hvis du kan få forenklet forelegg så ryker ikke lappen.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
O_o

Post by O_o »

hvordan får man/ikke får man forenklet forelegg da?
AndyNsR
MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil

Post by AndyNsR »

Ved f.eks å kjøre 80 i 60 sonen så ville du i en radarkontrol fått forenklet forelegg. Hold fartsgrensa så slepper du dette.
Honda NSR 125 02'
janbjo45
MC: Honda CBR 125 2007

Post by janbjo45 »

Kompis av meg kjørte i 82 Km/t i 50 sonen han fikk en heftig bot + at lappen ble tatt i 6 måneder!
Og han må gjøre alt om igjen! Teori og førerprøve... Kjipt!
jeditimi

Post by jeditimi »

Nok en person som skifter fra skrap til råskap. Digg det, kan brukes som argument mot dere NSR nabs.
Stolt eier av Aprilia RS 125 !
jeditimi

Post by jeditimi »

NSR-freak wrote:Morn, Vurderer å selge min Honda NSR pga har lyst til å kjøpe aprilia RS 125 2006-2007 mod.. Så lurer jeg på om, Er servicen dyrere på RS en på NSR? Deler osv?
skal bare han Lett en sesong til.. Er det vert det?

:) :)

æææhh, faen heller det er jo NSR-nerden selv! Meld deg in i aprilia.7kt.net så kan vi være venner! :D

Edit: Det skal bli så forbanna deilig når du forklarer alle de andre NSR folka her in på forumet hvor mye bedre RS var enn NSR, hohoo, jeg gleder meg allerede. Vet at du kommer til å rolig si at RS var faktisk litt bedre og sånnt, men etter noen uker kommer du til å glemme NSR. mohahaha welcome to the darkside.
Stolt eier av Aprilia RS 125 !
AndyNsR
MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil

Post by AndyNsR »

jeditimi wrote:Nok en person som skifter fra skrap til råskap. Digg det, kan brukes som argument mot dere NSR nabs.
Faen er det du vil? Hva er det du prøver å få frem? Jeg hadde bytta min NSR mot en 07' Aprillia anytime, jeg kunne forøvrig solgt den igjen og kjøpt en NSR og hatt 25000 til overs. Det er jo helt logisk din idiot. Derimot ville jeg heller hatt en 02' NSR enn en 02' RS - om jeg kunne bytta. Så vær grei å ti stille og ikke skap denne diskusjonen igjen, hvor vi har hvertfall 4 andre steder på forskjellige topics.

On Topic igjen:

Hvis du har pengene så ville det vel ikke vært allværdens å tape på å bytte, men du måtte vel kjøpt trim osv til den da, og det kommer jo i tilleg til nypris på 55000 =( hehe.
Honda NSR 125 02'
Post Reply