
NSR Vs GPR Racing
-
- Posts: 8
- Joined: 04 Oct 2007 16:14
- MC: kjører en cagiva mito 07 moddel... orginal...
- Contact:
NSR Vs GPR Racing
hva er best...? vil gjerne ta imot pluss minus om disse...! skal kanje bytte mitoen min 

Re: NSR Vs GPR Racing
why?
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Re: NSR Vs GPR Racing
Hvorfor vil du bytte en sykkel mot en dårligere sykkel?
Og ja, jeg mener at både GPR og NSR er dårligere enn Mito..
Og ja, jeg mener at både GPR og NSR er dårligere enn Mito..

- Honda NSR 2003
Re: NSR Vs GPR Racing
Mito er drit
hehe
jeg liker ikke mito.. skal du ha anna sykkel en mito så kjøp NSR eller Rs 



x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Re: NSR Vs GPR Racing
Jeg hadde personlig gått for GPR grunnet utseendet. Ellers er FP-effekten ca lik etter hva jeg har hørt.
Re: NSR Vs GPR Racing
Jeg ville gått for GPR'en.. NSR begynner å bli gammel, GPR'en produseres jo enda.
Og jeg synes GPR'en er ganske tøff.
Veldig enkel å trimme også
Og jeg synes GPR'en er ganske tøff.
Veldig enkel å trimme også
Re: NSR Vs GPR Racing
Derbi er det mye feil med, hva jeg har hørt 

x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
- crab
- Posts: 1224
- Joined: 25 Dec 2006 22:32
- MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x) - Location: Sula;D
Re: NSR Vs GPR Racing
haha! første tråden hvor det ikke er RS vs NSR! ahaha
Aprilia RS50 Kundo Edition 
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?


Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

Re: NSR Vs GPR Racing
Overasket over den ja
Håper det fortsetter sånn og

Håper det fortsetter sånn og
Re: NSR Vs GPR Racing
GPR er vel dyrere, men jeg ville gått for den om jeg hadde pengene.
-
- Posts: 173
- Joined: 09 Oct 2007 10:53
- MC: Ingen enda... Mito <3
-
- Posts: 306
- Joined: 23 Jul 2007 21:50
- MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil - Location: Grimstad (sørlandet)
Re: NSR Vs GPR Racing
Om du kjøper NSR'en, så vet du vel hva du får. GPR'en har jeg veldig lite erfaring om - så skal ikke uttale meg så mye om den
Tøff å se på da.

Honda NSR 125 02'
- olsen.no
- Posts: 746
- Joined: 04 Jun 2007 01:01
- MC: derbi sm 2002
_________________ - Location: tromsø. -kroken
Re: NSR Vs GPR Racing
hva er det som er mye feil med? kjekt å vite:P eller at det er mye feil etter den dårlig mekke jobb. sikkert masse forskjell fra moped til lett.. men moppa har rulla mi har rulla 15.000, er bare stempelet mitt som har blitt byttet siden det har vært utslitt. alt det andre fungerer som det skal uten at bakbremsen, fordi caliptern er ødelagt:PNSR-freak wrote:Derbi er det mye feil med, hva jeg har hørt

Re: NSR Vs GPR Racing
Det visst en del feil med elektronikken på GPR, etter hva jeg har hørt.

- Honda NSR 2003
Re: NSR Vs GPR Racing
En utrolig påstand fra deg idag Asker-Anders ! I samme ånderdrag som du nevner fabrikanter som ikke kan skru sammen en lett sykkel hvis den ikke er fra Japan så nevner du Yamaha.
Godt jobba Anders ! Generellt så er min påstand at produsent land er mindre viktig da moder fabrikken kontrollerer det ferdige produktet og produksjons prosessen. Og Italia regner jeg som den lette motorsykkels hjemland, men det er bare min mening sikkert. Ikke for det idag fant jeg en liten ting på kjærringas Grande Punto som støtter hva Jalmar sier. Fiat=Fabrikert I Andre Tanker. Speilet innvendig er montert opp ned
En smule vanskelig å "dimme" speilet
Bortsett fra denne bagatellen som kjærringa aldri hadde merket hvis jeg ikke hadde nevnt det så er dette svaret fra bilverdenen på lett sykkel imponerende bra skrudd sammen. Og det samme må jeg si om Ducati,Aprilia og Cagiva- de ligger ikke tilbake for sine japanske søstre.



Godt jobba Anders ! Generellt så er min påstand at produsent land er mindre viktig da moder fabrikken kontrollerer det ferdige produktet og produksjons prosessen. Og Italia regner jeg som den lette motorsykkels hjemland, men det er bare min mening sikkert. Ikke for det idag fant jeg en liten ting på kjærringas Grande Punto som støtter hva Jalmar sier. Fiat=Fabrikert I Andre Tanker. Speilet innvendig er montert opp ned

