NSR Vs GPR Racing

Prat om lett MC.
Samiboy
Posts: 8
Joined: 04 Oct 2007 16:14
MC: kjører en cagiva mito 07 moddel... orginal...
Contact:

NSR Vs GPR Racing

Post by Samiboy »

hva er best...? vil gjerne ta imot pluss minus om disse...! skal kanje bytte mitoen min :?
R6-freak
Posts: 1422
Joined: 19 May 2007 20:09
MC: Ingen
Location: Byåsen, Trondheim

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by R6-freak »

why?
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
User avatar
Maverick
Posts: 381
Joined: 23 Jun 2007 22:39
MC: 03' Honda NSR

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by Maverick »

Hvorfor vil du bytte en sykkel mot en dårligere sykkel?
Og ja, jeg mener at både GPR og NSR er dårligere enn Mito..
Image
- Honda NSR 2003
R6-freak
Posts: 1422
Joined: 19 May 2007 20:09
MC: Ingen
Location: Byåsen, Trondheim

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by R6-freak »

Mito er drit :) hehe :roll: jeg liker ikke mito.. skal du ha anna sykkel en mito så kjøp NSR eller Rs =D>
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by Bonnis »

Jeg hadde personlig gått for GPR grunnet utseendet. Ellers er FP-effekten ca lik etter hva jeg har hørt.
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by EvenDeven »

Jeg ville gått for GPR'en.. NSR begynner å bli gammel, GPR'en produseres jo enda.
Og jeg synes GPR'en er ganske tøff.

Veldig enkel å trimme også
R6-freak
Posts: 1422
Joined: 19 May 2007 20:09
MC: Ingen
Location: Byåsen, Trondheim

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by R6-freak »

Derbi er det mye feil med, hva jeg har hørt :roll:
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
User avatar
crab
Posts: 1224
Joined: 25 Dec 2006 22:32
MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x)
Location: Sula;D

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by crab »

haha! første tråden hvor det ikke er RS vs NSR! ahaha
Aprilia RS50 Kundo Edition :D
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?
Image
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by EvenDeven »

Overasket over den ja :P


Håper det fortsetter sånn og
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by ErlingSG »

GPR er vel dyrere, men jeg ville gått for den om jeg hadde pengene.
Nybegynneren
Posts: 173
Joined: 09 Oct 2007 10:53
MC: Ingen enda... Mito <3

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by Nybegynneren »

hvorfor skal du bytte Mito'n?
AndyNsR
Posts: 306
Joined: 23 Jul 2007 21:50
MC: 02' Honda NSR Svart/sølv.
- Gianelli Effektanlegg
- Fjernet CDI sperra/plomberinga
- Powerfilter
- Fullt åpnet eksosventil
Location: Grimstad (sørlandet)

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by AndyNsR »

Om du kjøper NSR'en, så vet du vel hva du får. GPR'en har jeg veldig lite erfaring om - så skal ikke uttale meg så mye om den ;) Tøff å se på da.
Honda NSR 125 02'
User avatar
olsen.no
Posts: 746
Joined: 04 Jun 2007 01:01
MC: derbi sm 2002
_________________
Location: tromsø. -kroken

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by olsen.no »

NSR-freak wrote:Derbi er det mye feil med, hva jeg har hørt :roll:
hva er det som er mye feil med? kjekt å vite:P eller at det er mye feil etter den dårlig mekke jobb. sikkert masse forskjell fra moped til lett.. men moppa har rulla mi har rulla 15.000, er bare stempelet mitt som har blitt byttet siden det har vært utslitt. alt det andre fungerer som det skal uten at bakbremsen, fordi caliptern er ødelagt:P
Image
User avatar
Maverick
Posts: 381
Joined: 23 Jun 2007 22:39
MC: 03' Honda NSR

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by Maverick »

Det visst en del feil med elektronikken på GPR, etter hva jeg har hørt.
Image
- Honda NSR 2003
Pollti

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by Pollti »

En utrolig påstand fra deg idag Asker-Anders ! I samme ånderdrag som du nevner fabrikanter som ikke kan skru sammen en lett sykkel hvis den ikke er fra Japan så nevner du Yamaha. 8) 8) 8)
Godt jobba Anders ! Generellt så er min påstand at produsent land er mindre viktig da moder fabrikken kontrollerer det ferdige produktet og produksjons prosessen. Og Italia regner jeg som den lette motorsykkels hjemland, men det er bare min mening sikkert. Ikke for det idag fant jeg en liten ting på kjærringas Grande Punto som støtter hva Jalmar sier. Fiat=Fabrikert I Andre Tanker. Speilet innvendig er montert opp ned :shock: En smule vanskelig å "dimme" speilet :roll: Bortsett fra denne bagatellen som kjærringa aldri hadde merket hvis jeg ikke hadde nevnt det så er dette svaret fra bilverdenen på lett sykkel imponerende bra skrudd sammen. Og det samme må jeg si om Ducati,Aprilia og Cagiva- de ligger ikke tilbake for sine japanske søstre.
Post Reply