ktm, yamaha eller honda

Prat om ATV og Cross
Leazand
Posts: 67
Joined: 12 Aug 2007 00:16

Re: ktm, yamaha eller honda

Post by Leazand »

Jeg har hørt at honda har best kvalitet. Personlig ville jeg gått for enten Honda, Husqvarna, KTM eller Yamaha
User avatar
nakken
Posts: 49
Joined: 12 Oct 2007 11:46

Re: ktm, yamaha eller honda

Post by nakken »

morra-di@hotmail.com wrote:Ktm har vertfall IKKE best kvalitet, det er Honda og Yamaha som holder lengst, sjekk finn for hvor mange 2002 modeller og nedover Ktm har i forhold til honda og yamaha. Jeg har vært på star og hørt meg litt (de forhandler både honda og ktm) dem hadde både eid Ktm og Honda og de var ikke i tvil om hva de vertfall ALDRI skulle ha igjen (KTM) :D
Tullprat! KTM er en av de beste cross-sykklene som er laget. det går ikke ann å si at en ktm er en "drittsykkel" eller hva
du vill kalle det.
morra-di@hotmail.com
Posts: 188
Joined: 27 Jun 2006 17:51
Location: Sande

Re: ktm, yamaha eller honda

Post by morra-di@hotmail.com »

Ktm blei jo slakta i testene i år, og det var spesielt på demperne, selvom de har de ''kjempefine'' WP demperne sine.
Og du nakken, slutt å skriv på cross delen da du ikke har peiling!! No offense!

Og hvem var det som vant masse tester OVERLEGENT? Jo det var Honda!!!! \:D/
User avatar
nakken
Posts: 49
Joined: 12 Oct 2007 11:46

Re: ktm, yamaha eller honda

Post by nakken »

jaha. det kan vel du si..

orker ikke bruke tid på deg. men uansett, hvilke negative erfaringer har du med KTM?
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Re: ktm, yamaha eller honda

Post by TheDuke2 »

Slaktet? Hvilken test har du lest? KTM gjorde det da meget godt i Bike sin test.
2004 KTM Duke II *Solgt*
2007 KTM 525 EXC/SM *Solgt*
2008 KTM 690 SMC
Bjerk1
Posts: 41
Joined: 23 Jul 2007 18:14
MC: KTM 125 SX

Re: ktm, yamaha eller honda

Post by Bjerk1 »

HERREGUD for en latterlig diskusjon! Dette er SMAK og BEHAG, det FINNES IKKE ETT FASIT svar på hvilken sykkel som er best!! kjør begge deler å finn ut selv hvilken du liker best, da finner du ut hvilken som er best for deg.
Personlig liker jeg KTM best, dette fordi jeg liker ikke kjørestilen på Hondan min. Vet ikke helt hva jeg skal si at det er, men er noe som mangler på Hondan som KTMn hadde for å si det sånn selv om dette er snakk om en 2t og en 4t. Har hatt en 2004 KTM 125sx og har nå en 2005 Honda CRF250R så vet hvordan begge to er.

Intervalene for vedlikehold på Honda er mindre enn på KTM ihvertfall når det gjelder 4 taktere, men personlig mener jeg at KTM er lettere å skru på(ihvertfall justere ventiler på 4-taktere), men igjen smak og behag!

Det hadde jeg å si om denne saken :)
Ha en fin diskusjon videre, hehe.
Post Reply