Nok en gang er det en med NSR som bringer det på banen.
Som jeg sagt før, hadde jeg valgt GPR.
NSR Vs GPR Racing
Re: NSR Vs GPR Racing
jeg nevnte bare RS, hva har det med NSR Vs. RS å gjøre?
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
-
- Posts: 462
- Joined: 26 May 2007 08:28
- MC: KTM 250 cross 03 mod
Honda NSR 99 mod - Location: Hokksund
Re: NSR Vs GPR Racing
alexanderyi wrote:Han sa: "slenger meg på biltråden her"AndyNsR wrote:Lurer kanskje på om han mente Honda NSR? hehe :p
Og så sier han at han kjørte honda, så tenkte han kansje hadde honda bil
Nei har ikke Honda bil nei.. hehe... Men det jeg mente med biltråden var at alle var off-topic så da slang jeg meg med der.
-
- Posts: 1136
- Joined: 13 Jul 2007 23:27
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
- Location: Sandefjord/Valdres
Re: NSR Vs GPR Racing
Åja.. da henger jeg oxo med..
Men ellers så er det mange fine honda biler oxo

Men ellers så er det mange fine honda biler oxo

-
- Posts: 8
- Joined: 04 Oct 2007 16:14
- MC: kjører en cagiva mito 07 moddel... orginal...
- Contact:
Re: NSR Vs GPR Racing
takk for alle svar jeg har fått...
Re: NSR Vs GPR Racing
Hvis jeg hadde vært ute etter en R-sykkel og hadde greit med penger, hadde jeg lett kjøpt GPR, men NSR er en flott sykkel for de som vil ha en mer oppreist kjørestilling, bedre passasjerkomfort og de som ikke vil bruke så mye på lettsykkel. Og i og med at han hadde en Mito gikk jeg ut i fra at han ville ha en R-sykkel
- Derbi GPR 125R (06)
Re: NSR Vs GPR Racing
hvor mye gjør GPR'n når man har satt inn den sikringen, og med effektanlegg? eller er det noe mer man også kan gjøre uten større sylinder?
og åssen går den i forhold til en mito?
og åssen går den i forhold til en mito?
Aprilia RS 125, 2006
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000
Re: NSR Vs GPR Racing
Nå har jeg bare kjørt min GPR og den gjør nok 160ish(speedofart) med effektanlegg fra Jolly-Moto og sikringsbytt.. Jeg får min i 150 med sikringsbytt, vel å merke også speedofart..
Last edited by ivarfm on 25 Nov 2007 23:58, edited 1 time in total.
- Derbi GPR 125R (06)
Re: NSR Vs GPR Racing
fikk litt lyst på rs, gpr eller mito nå gitt..
Aprilia RS 125, 2006
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000
-
- Posts: 154
- Joined: 31 Dec 2006 04:24
- MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt
Re: NSR Vs GPR Racing
gpr er utrolig lett å trimme isåfall, bare å hive inn en sikring til eksosventilen (mener det er riktig)
men nsr er bare å legge på et effektanlegg så går den bedre enn gpr'en igjen, aldri sett en gpr med effektanlegg + sikring, bare en med sikring i eksosventil, kan godt hende den går bedre der etter.
Kan ikke folk bare DROPPE nsr, rs, cbr, XFKFS XERSI XCFDSKPFODS tullet?
Alle er best på SIN ting.
men nsr er bare å legge på et effektanlegg så går den bedre enn gpr'en igjen, aldri sett en gpr med effektanlegg + sikring, bare en med sikring i eksosventil, kan godt hende den går bedre der etter.
Kan ikke folk bare DROPPE nsr, rs, cbr, XFKFS XERSI XCFDSKPFODS tullet?
Alle er best på SIN ting.
Honda NSR125 som er sykkelen vettu 
- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.