NSR Vs GPR Racing

Prat om lett MC.
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by Bonnis »

Nok en gang er det en med NSR som bringer det på banen.

Som jeg sagt før, hadde jeg valgt GPR.
R6-freak
Posts: 1422
Joined: 19 May 2007 20:09
MC: Ingen
Location: Byåsen, Trondheim

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by R6-freak »

jeg nevnte bare RS, hva har det med NSR Vs. RS å gjøre?
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125

Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008

Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Honda_NSR
Posts: 462
Joined: 26 May 2007 08:28
MC: KTM 250 cross 03 mod
Honda NSR 99 mod
Location: Hokksund

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by Honda_NSR »

alexanderyi wrote:
AndyNsR wrote:Lurer kanskje på om han mente Honda NSR? hehe :p
Han sa: "slenger meg på biltråden her"

Og så sier han at han kjørte honda, så tenkte han kansje hadde honda bil

Nei har ikke Honda bil nei.. hehe... Men det jeg mente med biltråden var at alle var off-topic så da slang jeg meg med der.
alexanderyi
Posts: 1136
Joined: 13 Jul 2007 23:27
MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
Location: Sandefjord/Valdres

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by alexanderyi »

Åja.. da henger jeg oxo med.. ;-)

Men ellers så er det mange fine honda biler oxo 8)
Samiboy
Posts: 8
Joined: 04 Oct 2007 16:14
MC: kjører en cagiva mito 07 moddel... orginal...
Contact:

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by Samiboy »

takk for alle svar jeg har fått...
User avatar
ivarfm
Posts: 124
Joined: 07 Jan 2007 16:33
Location: Asker

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by ivarfm »

Hvis jeg hadde vært ute etter en R-sykkel og hadde greit med penger, hadde jeg lett kjøpt GPR, men NSR er en flott sykkel for de som vil ha en mer oppreist kjørestilling, bedre passasjerkomfort og de som ikke vil bruke så mye på lettsykkel. Og i og med at han hadde en Mito gikk jeg ut i fra at han ville ha en R-sykkel
- Derbi GPR 125R (06)
øyvind
Posts: 179
Joined: 23 Jan 2007 22:01
Location: ørje

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by øyvind »

hvor mye gjør GPR'n når man har satt inn den sikringen, og med effektanlegg? eller er det noe mer man også kan gjøre uten større sylinder?

og åssen går den i forhold til en mito?
Aprilia RS 125, 2006
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000
User avatar
ivarfm
Posts: 124
Joined: 07 Jan 2007 16:33
Location: Asker

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by ivarfm »

Nå har jeg bare kjørt min GPR og den gjør nok 160ish(speedofart) med effektanlegg fra Jolly-Moto og sikringsbytt.. Jeg får min i 150 med sikringsbytt, vel å merke også speedofart..
Last edited by ivarfm on 25 Nov 2007 23:58, edited 1 time in total.
- Derbi GPR 125R (06)
øyvind
Posts: 179
Joined: 23 Jan 2007 22:01
Location: ørje

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by øyvind »

fikk litt lyst på rs, gpr eller mito nå gitt..
Aprilia RS 125, 2006
Honda cbr 600rr 2004, banesykkel
Honda VTR 1000 sp1, 2000
Ducos
Posts: 154
Joined: 31 Dec 2006 04:24
MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt

Re: NSR Vs GPR Racing

Post by Ducos »

gpr er utrolig lett å trimme isåfall, bare å hive inn en sikring til eksosventilen (mener det er riktig)
men nsr er bare å legge på et effektanlegg så går den bedre enn gpr'en igjen, aldri sett en gpr med effektanlegg + sikring, bare en med sikring i eksosventil, kan godt hende den går bedre der etter.

Kan ikke folk bare DROPPE nsr, rs, cbr, XFKFS XERSI XCFDSKPFODS tullet?
Alle er best på SIN ting.
Honda NSR125 som er sykkelen vettu :)

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
Post Reply