Softbags

Prat om tung MC.
Post Reply
dilletanten

Softbags

Post by dilletanten »

Hei!
Jeg trenger hjelp, litt kvikt egentlig!
Jeg lurer på hva slags vesker dere har på sykkelen deres når dere er på langtur.
Jeg har planer om å kjøre Oslo-Bergen, Bergen-Trondheim(med hurtigruta), og så nordover så langt jeg gidder til jeg får hjemlengsel.

Men jeg mangler vesker....!
Jeg har sett litt på internett etter vesker i cordura e.l men har ikke funnet noen forhandlere som selger slike vesker.
Jeg ser etter vesker på ca.30-50liter og jeg ønsker sidevesker og veske på setet bak.

Kan noen hjelpe meg?
Jeg ønsker å dra så tidlig som mulig etter 15.juli, derfor trenger jeg veskene før det!!

p.s jeg kjører Suzuki SV650s -03mod.
sølv selfølgelig, den raskeste fargen! :wink:
Sølv Suzuki SV650s -03mod

"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day. "
~Frank Sinatra
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Ta en tur innom MC-Oslo og se på Oxford Sports.

Hadde det på FZ'n min, og de funka bra.
dilletanten

Post by dilletanten »

ok, skal ned dit og bytte dekk foran neste onsdag.
Kan jo titte litt mens de jobber med sykkelen....
er det noen som har erfaringer med GPS på sykkelen sin også?
jeg har sååå lyst på Garmin Quest, men lurer litt på hvordan festeanordningen er på sykkel :?

"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day. "
~Frank Sinatra
Dominator
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1

Post by Dominator »

GPS på MC her:

http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php?t=906

Når det gjelder festeanordninger mener jeg å huske å ha sett noe på http://www.gps.no. Bruk søkefunksjonen så finner du nok noe. :)
dilletanten

Post by dilletanten »

Takk for hjelpa Dominator.
Jeg tror jeg skal prøve å skaffe en RAM mount, men er litt usikker på hvordan jeg skal feste monteringsbrakketten som følger med Quest'n på RAM mount'n...

~Frank Sinatra
Post Reply