Det er klart vi må få til noe slikt! Blir vel starta en tråd snartOlav'en wrote:Har gått med tanken på sommertreff på riktig side av landet eg og, mc-forumet tur med inlagt camping og kos?

Det er klart vi må få til noe slikt! Blir vel starta en tråd snartOlav'en wrote:Har gått med tanken på sommertreff på riktig side av landet eg og, mc-forumet tur med inlagt camping og kos?
Slutter meg til det, fullt og helt!Banditbiker wrote:Juhuuu...
Takk for en fantastisk fin aften til alle dere som var der. Dette burde vi gjøre oftere
Arrangørene har gjort en flott jobb. Takk takk. takkk
Også har jeg litt lyst til å berømme jentene som var der i kveld.. Så flotte dere var alle sammen
Hytta mi i kvinnherad kan gjerne brukes som campingplass på ein sånn tur.Jeanette wrote: Det er klart vi må få til noe slikt! Blir vel starta en tråd snart
It's done!Jeanette wrote:Det er klart vi må få til noe slikt! Blir vel starta en tråd snartOlav'en wrote:Har gått med tanken på sommertreff på riktig side av landet eg og, mc-forumet tur med inlagt camping og kos?
Supersupert!!Olav'en wrote:Hytta mi i kvinnherad kan gjerne brukes som campingplass på ein sånn tur.
Grill, båt og strand er det også.
FV wrote:It's done!
Nå har du gjort det!Olav'en wrote:Hytta mi i kvinnherad kan gjerne brukes som campingplass på ein sånn tur.Jeanette wrote: Det er klart vi må få til noe slikt! Blir vel starta en tråd snart
Grill, båt og strand er det også.