Om jeg sender sykkel fra Bergen med hurtigruten, lastebil eller noe sånt til trøndelag, hva gjør jeg med betaling?
Finn har noe payexgreier. Og ellers har jeg en venninne der oppe som sikkert kan ta i mot penga for meg.
Andre forslag?
Betaling og frakt av MC
-
Betaling og frakt av MC
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
Re: Betaling og frakt av MC
Avtal med de som tar imot sykkelen, at de ikke leverer den ut, før de har sett kvittering på at pengene er overført til oppgitt konto. Eller så kan kjøper forhåndsbetale. Når pengene er på din konto, sender du salgsmeldinga.
-

Først byr de, så aksepterer jeg budet, så skal de fikse frakt, så hører jeg ikke noe. Nå står det er fyr og vifter med fem lapper mindre mer eller mindre på trappen min, så jeg kontaktet førstemann igjen jeg. Som nå plutselig har trukket seg "pga kluss med noe han skulle selge".
Kan jeg saksøke ham??

-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Selvfølgelig kan du saksøke ham. Advokatene skal jo leve.
Ved saksøking må du kunne bevise avtalen deres. Og så må den du saksøker ikke bare tape saken om at dere hadde en bindende avtale, men også ha penger. Så det er et sjansespill.
Ved saksøking må du kunne bevise avtalen deres. Og så må den du saksøker ikke bare tape saken om at dere hadde en bindende avtale, men også ha penger. Så det er et sjansespill.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
-
Jeg kan jo bare saksøke for mellomlegget, 5000,- Fyren har jobb, det fremgår av mailadressen hans 
Jeg har budet på mail, sammen med resten av korrespondansen oss imellom. Vi har kun kommunisert pr epost.

Jeg har budet på mail, sammen med resten av korrespondansen oss imellom. Vi har kun kommunisert pr epost.
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
- Petterjacobsen
- MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Bare å gi opp... Vet det er surt og hevn er en fin ting, men det kommer bare til å ta masse tid. Og resultatet blir, etter mye mas, ingen ting.
Få heller noen til å banke han
Få heller noen til å banke han

Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
-
Ja, sender venninnen min på ham jeg 
Har bestemt meg for ikke å selge til 35. Bare stemplene og svingarmen er verdt 30, så jeg avventer. Har også funnet en dude som skaffer vrak fra USA.

Har bestemt meg for ikke å selge til 35. Bare stemplene og svingarmen er verdt 30, så jeg avventer. Har også funnet en dude som skaffer vrak fra USA.
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R