Banditbiker wrote:Nemmelig (eller, har hørt snakk om det ja). Hvorfor ikke ta med familien ut dit på søndag og ta middagen der i stedet for å dra et annet sted ??
Nei, det går ikke for mitt vedkommende. For det første har jeg ikke familie bortsett fra foreldre og tanter og slikt, og for det andre så har jeg to-seters varebil.
Men spøk tilside, det er lett å glemme at Grava skal leve når det ikke er sesong også. Så det blir nok noen onsdagskvelder der ute hvis det er fler fra forumet som skal dit. Regner med at det står plakat på det bordet som er reservert for forumets medlemer.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Så får vi satse på fullt hus på Grava på førstkommende onsdag. Eksamen er ingen unskyldning. Banditbiker skulle egentlig bygge HD den dagen og jeg skulle montere sikring på Gamle. Men lar vi det komme i veien? Neida. Vi stiller selv om vi hadde viktige ting å holde på med.
Klokkeslett?
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Jalmar wrote:Så får vi satse på fullt hus på Grava på førstkommende onsdag. Eksamen er ingen unskyldning. Banditbiker skulle egentlig bygge HD den dagen og jeg skulle montere sikring på Gamle. Men lar vi det komme i veien? Neida. Vi stiller selv om vi hadde viktige ting å holde på med.
Klokkeslett?
Sånn 17:30 - 18:00 tiden? Om det passer? Da kan vi ta middag der også.