Noen greier skal ikke overtolkes

ok... hva skjedde med "de er såå enkle"?Ulvinnen wrote:jeg har en følelse av at jeg skal la være å tolke dere for mye, mannfolk er ikke mulig å forstå seg på uansett.Banditbiker wrote:![]()
Nå begynner det å bli sånn passe 'krypto' over det hele.![]()
*Humrer for meg selv*
Banditbiker wrote:Jeg kan jo supplere med at du framstår som en klok kvinne som vanlig![]()
Noen greier skal ikke overtolkes
Lølle wrote: ok... hva skjedde med "de er såå enkle"?
Den skjønte jeg ikke...Baron von Waffel wrote:Det er tydeligvis ikke trygt at ateister slenger inn antydninger til bibelforståelse.
Men jeg tror svært få har problemer med å forstå forumets menn her.
Det er da ingen motsetning mellom dem..?Ulvinnen wrote:Banditbiker wrote:Jeg kan jo supplere med at du framstår som en klok kvinne som vanlig![]()
Noen greier skal ikke overtolkesLølle wrote: ok... hva skjedde med "de er såå enkle"?
Jeg tror jeg foretrekker rekasjonen til BanditBiker her!
Kanskje ikke, men det er morsommere (for meg) å få understreket at jeg er en klok kvinne, enn å legge vekt på at dere menn ikke er enkle.Lølle wrote: Det er da ingen motsetning mellom dem..?
Jeg er nok bare sedvanlig klok.Baron von Waffel wrote:Det skal en usedvanlig klok kvinne til for å forstå så kompliserte menn som de vi har her.
Du er nok det...Ulvinnen wrote:Jeg er nok bare sedvanlig klok.Baron von Waffel wrote:Det skal en usedvanlig klok kvinne til for å forstå så kompliserte menn som de vi har her.
Takk, kjære!Lølle wrote:Du er nok det...Ulvinnen wrote:Jeg er nok bare sedvanlig klok.Baron von Waffel wrote:Det skal en usedvanlig klok kvinne til for å forstå så kompliserte menn som de vi har her.
Jeg har vært der én gang og det var som du sier, bemerkelsesverdig få sykler. Da jeg spurte verten vår om hvorfor det var så få MC'er i Florida fikk jeg til svar at at det er maaaasse sykler i Florida. De kjører bare ikke om sommeren, det er altfor varmt.Ducatija wrote:Jeg har vært i hele Florida opp til flere ganger, og jeg er enig med deg - nesten ingen MC'r.Asker_Alex wrote:Det står at Florida har et motorsykkel problem, det er ikke jeg enig i. Når jeg var der nede, så så jeg minimalt med sykler, og vis jeg så en sykkel så var den en Harley som ble kjørt av en idiot uten hjelm mens han tok en røyk.
Men nå har ikke jeg vært i hele Florida da
Det er heller ikke påbudt med hjelm i USA, ganske ille det også...