Hei.
Mitt skilt til mopeden har sprukket pga mye risting. Hvor kan man bestille nye skilt? De bør helst være lovlige, eller ihvertfall se ganske lovlige ut.
Takk for alle svar
Hvor kan man bestille skilt?
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Re: Hvor kan man bestille skilt?
.
Last edited by Banditbiker on 08 Nov 2008 10:10, edited 1 time in total.
- crab
- MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x) - Location: Sula;D
biltilsynet kansje?
Aprilia RS50 Kundo Edition 
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

-
- MC: Før : Honda Nsr 2003. TRi colour
Nå: Cagiva Mito. Mørkeblå/svart perlemor, Røde felger
Mulig jeg trenger nyy skilt snart, var litt hard på skrutrekkeren da jeg satt det på..
noen som vet hvor man får tak i miniskilt?

monsterbike.no
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
-
- MC: Suzuki ts50x 97 mod;) go som gull..!
ring til biltilsynet og si du har mista det gamle, og da får du et nytt et! 

Suzuki ts50x: For å få nytt med biltilsynet gratis må du melde det gamle skiltet stjålet, sier du att du har mistet skiltet får du faktisk ikke nytt.
De har ikke lov å ha to av samme skilt ute på gaten. (virker rart vet, men kompis har erfart det)
Å som alle vet arbeider politiet EKSTREMT sent når de gjelder sånne saker, går gjerne 2 - 3 uker før saken blir henlagt....
Skiltet mitt knakk også, jeg stakk innom biltilsynet, sa att jeg trengte nytt skilt for de jeg hadde knekkt, da sa de: Okei, ja det blir 200kroner, så kan du komme å hente det på torsdag. Husk å ta med det gamle
De har ikke lov å ha to av samme skilt ute på gaten. (virker rart vet, men kompis har erfart det)
Å som alle vet arbeider politiet EKSTREMT sent når de gjelder sånne saker, går gjerne 2 - 3 uker før saken blir henlagt....
Skiltet mitt knakk også, jeg stakk innom biltilsynet, sa att jeg trengte nytt skilt for de jeg hadde knekkt, da sa de: Okei, ja det blir 200kroner, så kan du komme å hente det på torsdag. Husk å ta med det gamle
- [-]KTM SX 125
- [x]Aprilia RS
- [x]Aprilia RS