Long way down!

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Gixxerman

Re: Long way down!

Post by Gixxerman »

Når er det den kommer ut egentlig ? Mulig jeg er blind men jeg finner det faktisk ikke på hjemmesiden deres :o Var så sikker på at den kom ut i Oktober jeg, men imorgen er det jo November :(
Sjekket postkassa som en gal :oops:
frode
MC: Honda CB 600 F Hornet '03

Post by frode »

Play står det «Due for release on 03/12/2007», Gixxerman.
Den begynte på BBC Two forrige søndag.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Yeehaa, da er den kommet. Sorry, men nå er jeg opptatt ikveld. Pratas imorgo :P
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Sammendrag:

For mye kommers i starten og for lite film. Har sett ferdig nå og kunne ønsket meg mange flere timer :(
Følte at LWR var mer Bike vs Man, men denne ble litt for kommersielt og litt mye kos. Hadde de smettet inn mer film av mer hardcore offroad og leirbål ved dagens slutt, så ville vinklingen blitt en helt annen.
Sluttinntrykket mitt hvertfall er at jeg vil se mer, mye mer, av afrika.

JA TIL MER ONBOARD CAM !
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Høres ut som LWR er en klar vinner i forhold til LWD, slik du beskriver sistnevnte nå.. Må vel uansett få sett den, men er helt enig i at det er veldig fin vinkling i LWR!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Venter fortsatt på Charley Boorman: Race To Dakar da :P På begge ekspedisjonene skjønner man at de andre er totalt amatører på offroad kontra han. Skal bli artig og se han i et slikt "ritt". Tror nok han blir for amatør og regne i den sammenheng, men han kan i det minste kjøre :)
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Charley er habil på offroad han! Merket det i LWR, hvordan han taklet offroad-kjøringen bedre enn Ewan, spesielt under treninga før turen. Ewan kom seg jo, men Charley lå et par hoder foran hele veien.
Post Reply