Jeg gikk for gixxer fordi hjertet sa go gixxer. Det med sjel osv angående Ducati er veldig veldig oppbrukt, og dog så er det ei heller veldig sjeldne sykler nå om dagen. Zuki har historie bak seg de også, ikke glem det, samme som Honda og yammi og kawa og og og...
De har en del kule greier osv men men, det har de andre også.
Anbefalinger
-
- MC: Ducati Monster S2R 800
Re: Anbefalinger
Det høres ut som de fleste går for den sykkelen de har LYST på, og følger således hjertet. Motorsykkel har så mye med følelse å gjøre at rasjonalisering kommer litt i bakleksa. Det er kanskje derfor vi er så ivrige på dette med valg og anbefalinger? Trådstarter VIL ha R og følger SIN lyst. Jeg har ikke mye peiling på sykkel, men bidrar med innspill om det som får min puls til å stige mest - og det er italiensk. Om det er relevant for ham finner han sikkert ut av. Uansett er vi alle sammen enormt priviligerte som har mulighet og hjerte til å holde på med noe vi har så mye glede av 

-
Ikke for å være stygg, men når du sier suki har historie så datt det bare inn i hodet "skru-suki". DET er mitt forhold til Suki og historieGixxerman wrote:Jeg gikk for gixxer fordi hjertet sa go gixxer. Det med sjel osv angående Ducati er veldig veldig oppbrukt, og dog så er det ei heller veldig sjeldne sykler nå om dagen. Zuki har historie bak seg de også, ikke glem det, samme som Honda og yammi og kawa og og og...
De har en del kule greier osv men men, det har de andre også.

YMMV
De japanske R syklene i dag er så like og så gode at du uansett ikke kan gå feil om du skal velge en av dem.
Litt forskjeller er det på utseende, sittestilling osv men på ytelse og kjøreegenskaper er de uansett så bra at fører avgjør i 99 av 100 tilfeller.
Alle merkene har sine svin på skogen, men det var vel ikke slike ting jeg mente da jeg sa ordet historie...