RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Re: RH *Costa Del-Illseng* TURBO :D

Post by RH racing »

NoName wrote:Ja stivramme, langaffel er og blir det tøffeste 8)
vel.. ville ikke hatt langaffel..ville hatt en sånn litt kortere, slik som eks Walz sykklene er.. ;)

her er en Walz sykkel:

Image

liker bakenden på denne: (romper er sexy)

Image

denne og er tøff... men blir for mye dill igjen..

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Crazy-driver
MC: ZX6R (vil ha Turbo)

Post by Crazy-driver »

[-X skal det være sykkel må det være komfor å kjøre med..og man må kunne kjøre fra sør i norge til nord i norge uten å miste plomber i tenna... heh, Husker du han Anders Ek? da han knakk nesa og skulle tilbake til jobbe igjen?
Ok, her er historien: han trynet med R sykkel på rudskogen og knakk nesa. Blei så gipset og sjukemeldt over lengre tid. Endelig klar og skulle tilbake jobb.. Satte seg på Haleyn og puttret mot sarp og kom et godt stykke da det svei helt sjukt i nesa. visste seg et bruddet var gått opp.. hehehe.. harley? neppe noe å anbefalle for skjøre folk. lol.... :-k
Streetracing is not a crime
*det behøver ikke gå fort, bare jeg kjører fra RH Racin*
RH racing

Post by RH racing »

jaja..nå er kiddern over tre mnd..begynner å bli stooooor.snart på tide med egen sykkel

Super-Baby:
Image

snu seg rundt:
Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

RH racing

Post by RH racing »

dæven å søndag er en kjedelig dag... uggh, I mårra skal jeg jobbe litt igjen..er egentlig fortsat sjukemeldt men lovt sjefen å gjøre klar en bil.. kan tro jeg har lyst til å står opp tidlig i morgen.. ikke gjort dette på lenge nå..dvs.. har jo stått opp ca 9 hver morgen.. men nå skal jeg opp klokka 6...uggh.. grue seg..sikkert kaldt og glatt i mårra også...

ErlingSG

Post by ErlingSG »

Jeg skal opp 5, og jeg hadde vært glad for å kjøre på glatte veier. Jeg hadde vært glad for å få kjøre i det hele tatt :lol:

Bedre nå? :P
RH racing

Post by RH racing »

nei.. langt fra bedre... første dag på jobb.. løst til å bli loffer.. bare drive dank.. hehe

Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Velkommen hjem! Hatt det greit på "ferie"? ;)
RH racing

Post by RH racing »

jaja..Jeanette er tidlig ute som vanlig...joda..."ferien" var stille og rolig den..litt lang tregt i helgene... men ellers ok... utenom en dag på glattcelle gikk det knirkefritt...

Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Jepp, visste det var 2 uker siden i dag så..
Men glattcelle? Why? :-k
RH racing

Post by RH racing »

kom i bråk med en Somalier... han endte i bakken med kutt i panna + + + + og jeg ente i bakken med to vakter over meg... :D blei 24T på glattcella... greit nok det da.. ligge å sove...

Men må jo innrømme at fengsel er ikke stor avskrekkelse altså.. man har det så fritt og man gjør nesten ikke noe.. jeg gikk opp ca 4,5kg på to uker... man får godt med mat..blei mye brød med syltetøy, men ellers så var ikke den andre maten så værst heller... bare fisken måtte man holde seg unna...spiste kokt torsk en dag, den var ikke så værst (er ikke no spes glad i fisk altså) .. men så hadde dem røkt torsk en dag.. WTF?? RØKT TORSK????? er vel ingen som gjør sånnt?? di som spiste den dagen sa det smakte helt for jæ***g. hadde en boks med nudler i skapet jeg ;) blei den frem til kveldsmat..
En annen dag hadde dem Kokt Ur.. den og var visst ikke spiselig sa dem... men den andre maten var helt grei.. ikke no farlig med den...

Og jobbing...vel, det kalles sysselsetting... er ikke stort man gjør, gjør jobber som selv desimelis skulle klart ;) putt dit,og trykk på knapp en og to... og gjenta.. hehehe... ;) fet lønn da.. 56kr pr dag.... dette blei man rik av gitt ;) men var kun tlf kiosk der...så mesteparten av pengene gikk opp i meldeplikt til sambo...

Eneste aberet med å sitte inne er hva man går glipp av på utsiden.. guttungen min blei 4 mnd... og han har vokst.. og han kjente meg ikke igjen når jeg kom hjem :( men etter en runde med høvelen og en god dusj så gikk det seg gradvis til... så sovnet han i armene mine litt etterpå da ;)

Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

RH racing wrote:..så sovnet han i armene mine litt etterpå da ;)
Så søtt :D Hihi! Godt å være hjemme hos han igjen, tenker jeg.
RH racing

Post by RH racing »

jada...sef... skal prøve å ikke dra på en sånn ferie igjen... one time only ;)

Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Godt å høre =)
Lølle
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Post by Lølle »

RH racing wrote:jada...sef... skal prøve å ikke dra på en sånn ferie igjen... one time only ;)
Da har det jo kanskje hatt sin misjon, da? ;-)
Enig i det der med røkt torsk, på Haakonsvern hadde de en hang til å servere røkt blåkveite. Blårøkt, spør du meg. Den ekle lukta henger i vegga lenge. [-(
Image
Image
RH racing

Post by RH racing »

fisk er ikke godt fra før av...så hvorfor ødelegge den mere? heh

Post Reply