kom i bråk med en Somalier... han endte i bakken med kutt i panna + + + + og jeg ente i bakken med to vakter over meg...

blei 24T på glattcella... greit nok det da.. ligge å sove...
Men må jo innrømme at fengsel er ikke stor avskrekkelse altså.. man har det så fritt og man gjør nesten ikke noe.. jeg gikk opp ca 4,5kg på to uker... man får godt med mat..blei mye brød med syltetøy, men ellers så var ikke den andre maten så værst heller... bare fisken måtte man holde seg unna...spiste kokt torsk en dag, den var ikke så værst (er ikke no spes glad i fisk altså) .. men så hadde dem røkt torsk en dag.. WTF?? RØKT TORSK????? er vel ingen som gjør sånnt?? di som spiste den dagen sa det smakte helt for jæ***g. hadde en boks med nudler i skapet jeg

blei den frem til kveldsmat..
En annen dag hadde dem Kokt Ur.. den og var visst ikke spiselig sa dem... men den andre maten var helt grei.. ikke no farlig med den...
Og jobbing...vel, det kalles sysselsetting... er ikke stort man gjør, gjør jobber som selv desimelis skulle klart

putt dit,og trykk på knapp en og to... og gjenta.. hehehe...

fet lønn da.. 56kr pr dag.... dette blei man rik av gitt

men var kun tlf kiosk der...så mesteparten av pengene gikk opp i meldeplikt til sambo...
Eneste aberet med å sitte inne er hva man går glipp av på utsiden.. guttungen min blei 4 mnd... og han har vokst.. og han kjente meg ikke igjen når jeg kom hjem

men etter en runde med høvelen og en god dusj så gikk det seg gradvis til... så sovnet han i armene mine litt etterpå da