Blogg er noe nytt for meg, så ha litt tolmodighet så skal jeg nok få til dette her.
Jeg bor i Bærum og har akkurat kommet hjem fra Sydney hvor jeg har bod i 2 år.
Studerer Aeronautical egineering, og koser meg med det. Har lidenskap for alt som går fort.
Og driver en del med data på fritiden også. Men det er jo mye data i studiene mine da jeg for tiden jobber med å få et helikopter til å fly av seg selv (UAV på fag språket).
Savnet sykkel fra mine NSR dager at jeg gikk ganske fort ut og kjøpte meg et nytt leketøy.
Finansene var små og jeg ville ha mye for pengene. Etter litt leting fant jeg en Aprilia RS250 som hadde skjært seg men i ellers veldig god stand.
Billig og et lite vinter prosjekt til meg og en kamerat. Sykkelen har trillet 16000km, så det er på tide med stor service uansett.
Etter en helg med mekking viste det seg å være eksos ventilene som hadde løsnet og tatt en tur inn i sylinderen.
Nå har jeg fått alle de nye delene og holder på og sette sammen sykkelen igjen. Satser på at den starter før juleaften.

Med litt flaks var det kun stempel og ventil som ble skadet, så dette ble jo da en veldig billig RS250..

Sånn så den ut:

Sånn ser den ut nå:

Her er da det som gjorde at sykkelen min ble så billig. Ganske enkelt å fikse.

Det er gjort med denne sykkelen er Pro X stempler, Carbon tech reed ventiler, Tyga eksos, Luftfilter box mod, david cooper eksos ventiler, stål bremse slanger, og litt sånne små ting som om dysing osv..
Håper å få rundt 60-65 hester på bak hjulet.