Gorgeous wrote:
Stalljente jeg vettu! Får bare plass til 4 baller med flis i RS4'en.. også blir det så mye søl hvis det går hull på en..
Jeg fikk fire stykk inn i min tredørs Corsa!? UTEN å åpne dem og tømme dem inn takluken Måtte legge ned baksetet da.
None of my F***ing business, men jeg undrer meg over åssen du klarer å finansiere denne motorparken din. Selv har jeg solgt ned, fra tre biler og tre MC til to av hver. Allikevel gruer jeg meg noe forferdelig til alle veiavgiftene kommer. Og den dumme hesten min...Jeg kunne hatt en veldig mye dyrere bil om jeg hadde sluppet utgiftene på den Måtte selge pickupen da jeg anskaffet hest-selv om det er en traver kan jeg ikke basere meg på at den tjener penger
Føler jeg må oppklare litt her Gutter!; Jula har da aldri vært rosa?? Dermed blir det rød pynt på huset Sånn er det bare! Hihi
Neste år får jeg kanskje bygge på huset litt.. Evt lage noe helt nytt igjen.. Får begynne tidligere med å planlegge og ikke bare en uke før jul!
DRF: 3 stk ja! Da har du en foran og regner jeg med? Hehe.. Alt er vel prioriteringer
Team PINK Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3
Gorgeous wrote:Føler jeg må oppklare litt her Gutter!; Jula har da aldri vært rosa?? Dermed blir det rød pynt på huset Sånn er det bare!
Dette er bekymringsverdig brudd på en fast policy - hvor mange ganger har ikke du rast mot rødt? Du forventes å kjøre pink Xmas.
Hvor skal dette ende? Snart overtar vel religionen jula også...
Coca-cola rød jul?
Ja, jeg har igjen rød jul etter flere år med gyldne farger. Og savner det... Hadde egentlig tenkt sølv og sort i år, men i og med at vi har så mye off-white, beige, brunt, sort og store ny-barokk mønstret tapet på en vegg, så blir det en jul "uten farger".
Derfor valgte jeg "gammel-rød" de siste årene.
Jeg har hørt at julen før var blå (eller en eller annen farge jeg assosierer med blå eller purpur). Jeg vet ikke hvorfor julen gikk over til å bli rød men...
Det er iallefall folk som pynter juletrærne sine blå, lilla, gull, hvit, sort og rødt, så hvorfor ikke rosa?
Rød/hvit jul kan vi nok "takke" Coca-Cola for....og ikke minst hvordan nissen ser ut.
Tror vel den orginale norske nissen ser ut som en avdrukken rallar med lusekofte, men man selger ikke mere brus med en slik en.
Attila, the biker formerly known as Spiti.
Som har kjøpt nye Ray-Ban briller;)