Han bor ikke så langt unna et småbruk vi hardemons wrote:Fyren som kasta kake på henne er forresten en gammel skolekamerat av meg

Mor hass har sånn akupunktur 2km unna der jeg bor, så kjenner litt til dem jeg oxo

Han bor ikke så langt unna et småbruk vi hardemons wrote:Fyren som kasta kake på henne er forresten en gammel skolekamerat av meg
SV er historien om det radikale partiet på ytterste venstre fløy som plutselig har kommet til makten, og har veldig mange ønsker om forandring og veldig lite tålmodighet. Mange innad i partiet mener at Halvorsen er for moderat, og at hun har moderert seg for mye. Hun er sannsynligvis den mest frittalende og urutinerte finansministeren vi noen gang har hatt, men SV har roet seg veldig mye i forhold til hvordan ting var i begynnelsen. Vi husker at partiet i begynnelsen protesterte mot egen regjering angående å sende kampklare F16 fly til Afghanistan, noe som viser mangel på kontroll i rekkene. De fleste partier har en form for tjenestevei, men her har partiet strammet seg kraftig opp og dissedentene har fått en runde med partipisken. Partiet har faktisk blitt så moderat at enkelte av de mest venstreorienterte SV'erne har søkt mot RV, så Halvorsen er nok til høyre for gjennomsnittet av SV'erne i eget parti i mange saker.Baron von Waffel wrote:Det er dumt å love noe man ikke kan holde. Og er man avhengig av andre er det en god grunn til å ikke gi bindende løfter. Det er en god grunn til å ha SV i regjering.
Nå får vi se dem utøve sin politikk i ansvarlig posisjon. Og jeg synes nok Erik solheim har klart seg best. Men han har jo ikke de kontroversielle sakene.