Motorcenteret AS annonse...

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Flydude
MC: Honda CBR 600F

Re: Motorcenteret AS annonse...

Post by Flydude »

Jeg var der i høst en gang for å se på en CBR som virket grei i annonsen.

"Et par små riper" stod det i annonsen.
Da jeg kom dit var hele motorblokka ripet, begge speil, begge håndtak, begge sidedeksler (den ene litt mer enn den andre), og det ene blinklyset bak. Blinklysene foran var tydelig byttet ut begge to, for det var riper rundt begge fester.

Gikk inn for å snakke om sykkelen, og kanskje prøve å prute ned mange tusen for at den i det hele tatt skulle være i nærheten av interessant. Da kunne jeg bruke pengene "spart" på å få fikset deksler og byttet et par deler. Gikk inn: "Hallo. Den CBRen der ute.. Det står i annonsen "et par riper", men den der har jo masse riper på begge sider. Tydelig vært veltet minst 2 ganger"
Nevnte ikke noe om pris eller noe, selvom åpningsreplikken helt kalrt tydet på videre pruting ;-)
"OK?" var svaret jeg fikk, med påfølgende dumme blikk, før han snudde ansiktet og øynene mot pc-skjermen sin igjen. Jeg stod der vel i ca fem sekunder før jeg faktisk virkelig forstod at han var ferdig med den samtalen, på en utrolig arrogant og usmakelig måte. Han så ikke opp igjen. Og det fra en som står i en butikk og skal SELGE varer. Motorsykler selger ikke akkurat seg selv..

Utrolig... :o [-X

Ikke at jeg bryr meg nå, for har fått meg en mye finere en \:D/ 8) Men egen erfaring og det jeg leser av annonser og erfaringer fra dere her tyder på total useriøsitet. Hvordan kan disse overleve som bedrift, når min opplevelse helt tydelig ikke var noen angangsforeteelse. :-#
Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
Baron von Waffel
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom

Post by Baron von Waffel »

Jeg merker meg at personkarakteristikkene nå nærmer seg injurienivå. Husk at etter norsk strafferett kan injurier være straffbare selv om de er sann :twisted: :evil:
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Asfaltkongen

Post by Asfaltkongen »

Baron von Waffel wrote:Jeg merker meg at personkarakteristikkene nå nærmer seg injurienivå. Husk at etter norsk strafferett kan injurier være straffbare selv om de er sann :twisted: :evil:
Ja, jeg skjelver i kjørebuksene...
FZR 1000 - 1993 - 130BHP - 107NM

Kjære Gud, la veien være tørr og la svingene komme.
Post Reply