Er du nervøs i dag? (MMS på avveie)

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
Petterjacobsen
MC: 2003 GSXR 750 med div mods.

Er du nervøs i dag? (MMS på avveie)

Post by Petterjacobsen »

Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Re: Er du nervøs i dag? (MMS på avveie)

Post by supermons »

Ikke nervøs i det hele tatt, siden jeg ikke sender inn bilder til sånt, men tror NRK burde være litt nervøse i forhold til mulige klager.. Vet at jeg ikke hadde vært noe fornøyd over å havne i den boka, selv om jeg hadde sendt inn bilde til Svisj..
ErlingSG

Post by ErlingSG »

Shit shit shit 8-[

:lol:
alexanderyi
MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R

Post by alexanderyi »

hvis du er så dum og sender inn bilder av deg selv, til et TV program, så kan du bare regne med det.. det gjelder alt..
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

alexanderyi wrote:hvis du er så dum og sender inn bilder av deg selv, til et TV program, så kan du bare regne med det.. det gjelder alt..
Selvsagt burde man ikke sende fra seg bilder man ikke vil skal bli offentlige, men man samtykker på ingen måte å puttet i en bok når avtalen er at bildene skal slettes etter en måned. Enda værre er det hvis man sender inn et bilde av en annen (dama/typen). Da skal faktisk personen på bildet ha godkjent at det skal brukes i boka. Og det tror jeg ikke de har gjort for noen av bildene.. Hadde dette skjedd i USA hadde han blitt saksøkt ca 40 000 ganger :P
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Haha jævla bra :D Nei fjortis TV er ikke noe jeg gidder å sløse bort tia på gitt. Helt fantastisk irriterende kjedelig å titte på chatte tv :shock:
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

demons wrote:
alexanderyi wrote:hvis du er så dum og sender inn bilder av deg selv, til et TV program, så kan du bare regne med det.. det gjelder alt..
Selvsagt burde man ikke sende fra seg bilder man ikke vil skal bli offentlige, men man samtykker på ingen måte å puttet i en bok når avtalen er at bildene skal slettes etter en måned. Enda værre er det hvis man sender inn et bilde av en annen (dama/typen). Da skal faktisk personen på bildet ha godkjent at det skal brukes i boka. Og det tror jeg ikke de har gjort for noen av bildene.. Hadde dette skjedd i USA hadde han blitt saksøkt ca 40 000 ganger :P
Når du sender inn bilder til slikt så samtykker du samtidig puplisering av disse bildene....
så....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply