RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Re: RH *Back from jail* TURBO :D

Post by RH racing »

;) sex er sex... er det høl er det håp..er ikke så lett 14 dager uten sex..så man må improvisere...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
RH racing

Post by RH racing »

Nå står jeg å vurderer igjen...selge eller ikke..lyster på å kjøpe hus på nyåret... greit med litt peng da. men vet ikke om jeg har hjerte til å selge :( vil bruke den og hore den opp... .men wasted å koste på den mye nå føre evt salg...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

RH racing

Post by RH racing »

oi...brått var bloggen min nesten over på side 2 i blogg rekkefølga her.. på tide å skrive no:

skjedd lite med meg i det siste...jul og nyttår er over. guttungen er 5mnd i dag. katta lever fortsat og jeg har fortsatt moppeden min stående. ellers er ting egentlig veldig likt som før... vondt i armer og alt det som leer på seg i kroppen.. tror hjerte og lever svikter snart og.. så vurderer om jeg skal ta et lite snekkerkurs å snekre min egen kiste snart.. fint med en hjemmelaget toppmodel som man faktisk kan prøveligge å rette opp feil på føre man er dau.. kjipt å ligge vondt når man først skal ligge så lenge mener jeg.. ingen du kan snakke til for å legge deg bedre til rette og knuffe puta di.
Lage meg en madrass i kista med sånn sacosekk kuler. uansett åssn man ligger så ligger man bra.. og en god pute da sef. stoooor og myk. + at jeg er vant til å ligge i en dobbelseng alene nå... så bør jo ha god plass i kista også.. for dobbel bestille plass på kirkegården.. heh. to gravsteiner. her ligger René H. ... her ligger også René H. Tror folk lurer da :D
\:D/

tenkte også på aircondition i grava.. og varmepumpe.. når man først skal grave i jorda kan dem jo likegjerne lage noen ekstra hull for meg.. han grav gravern for jo sikker betalt pr time uansett, og det er det jo mine etterlatte som må paye.. to dype hull til varmepumpa mi, og en liten pipe og kompressor til AC'n min :D

Nei.. nok snakk om død og faanskap... drekk øl og lev livet folkens .... skål...

...jo foresten: Så faan mæ en dust som var ute å kjørte sykkel i stad. greit, er jo mildere nå og en del snø borte. men med polske skilter så tror jeg neppe han kun kjørte i dag.. full opp pakning og på vei mot svenske grensa... brrrrr...

For dere som liker metal/prog metal (ala Zeromancer etc): kjøp nyeste Rimfrost blad..står om bandet mitt der ;)

RH racing

Re: Mr. R.H *guttevalpen er 5mnd i dag* TURBO :D

Post by RH racing »

vil bare legge ut et julebilde først..litt sent men..

Image

også her... ikke 5mnd dagen.. men to dager gammelt ;) lurer på hvor han har arvet utseende sitt fra.. gutten ser jo bra ut :D

Image

Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Post by Jeanette »

Fader så stor han er blitt - tiden flyr :)
RH racing

Post by RH racing »

heh... snart kjøpe hjelm og sele til han ;)

Ulvinnen
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km

Post by Ulvinnen »

Så skjønn liten nissegutt du har! Gratulerer!
RH racing

Post by RH racing »

skal bare prøve dette.. vet ikke om det funker (video)

Image

Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Hihi, det funket det :D
RH racing

Post by RH racing »

tror han har prompe humor ;)

Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Det virket sånn av klippet hvert fall :lol:
RH racing

Post by RH racing »

jaja...nok en dag snart over.. hvorfor er altid kvinnfolk grinette? uansett hva man gjør eller hvordan man gjør ting så er det galt.. tilbyr man seg å hjelpe sier dem bare surt: klarer selv.... og hjelper man ikke så er man den dusten som ikke gidder å tilby seg. Om en Tv kanal brått forsvinner og det står: Beklager feil ved sending, eller no lignenede blir jeg syndebukken og må ta kjeften og får beskjed om å fixe det.. livet dems faller i grus fordi dem ikke fikk sett tv seriens sin som er akurat lik i morgen.. Sutrer for det ene og sutrer for det andre.. klager på at di folka over oss bråker så fælt, og ber meg gå å snakke til dem. hallo? dem sitter å snakker vanlig inne? skal alle folk rundt premenstruelle kvinnfolk være musestille og tilbe dere som noen Guder?? hadde det ikke vært for at vi mennesker var avhenging av at dere kvinner fødet barn tror jeg dere hadde vært en utdødd rase. klarer dere ikke selv til noe... og hadde ikke vi hatt bruk for dere ville vi nok heller ikke hjulpet dere... fro hadde vi gjort det så hadde vi sikkert gjort det feil også...

Dere for prise dere lykklig for graviditeten, og ikke bli bare mere bitch da!
(lørdags natt, midtvinter: VIL HA JORDBÆR!!!!!!!)
Hvem faam skaffer jordbær på en sånn natt??? jajaja.... nok kvinnehat fra min side for i dag...

God Jul...

Pollti

Post by Pollti »

Hat er det vel ikke ? Noe som foundrer meg er at når jeg tar moppen og triller en tur etter å ha gitt beskjed om at det blir et par timers kjøretur så er 15 det missed calls på telefon. Den 1ste er gjerne kommet minutter etter å ha svingt ut på veien. Kommentaren er : Å.Kan du ikke snakke i telfonen når du kjører da ? =D> Sånn har det vært i snart 30 år, det er til å få fnatt av. Samme hvis jeg legger beslag på en bil og drar til båten med beskjed om at jeg skal gjøre noe der. Telefonen hopper vilt og så er det beskjed om at hun trenger bilen som hun overhodet ikke hadde bruk for for 12 minutter siden. :roll: Så er det å pakke sammen og avbryte for så å kjøre hjem igjen for det er viktige greier som feks at det bare er bikkjemat igjen for 3 dager eller enda bedre, hun har glemt hva det var hun "måtte" når en er tilbake. Den som gjetter at telefonen ringer igjen når jeg igjen har kjørt tilbake til båten igjen og har begynt på det jeg skulle gjøre får ikke poeng.
RH racing

Re: Mr. R.H *Kvinnehat og annet rart...* TURBO :D

Post by RH racing »

Nettop .. er enig med deg der... sånn som i går.. jeg kom hjem fra jobb og ho visste jeg hadde dårlig tid. skulle ut å ta noen øl og øve med folket i bandet pga no kommende konserter og div... ho vet jeg kommer hjem ca halv ti... men blei ti i går. Da var jeg idiot som ikke sendte mld fordi jeg kom senere hjem osv...og så?? vi hadde ingen planer for kvelden... ikke hadde ho laget no mat for meg..ingenting som sier at di 30min var viktige. Hadde jeg kommet klokka 9 hadde sikkert det vært ille også... er jo for tidlig!!

Ho driver også å maser på at jeg ikke har førerkort..Nå er det to uker ca til jeg kan ta ny oppkjøring, så jeg har fått hentet bilen hjem til meg. (Stått på lagring) og i den sammenhengen har ho fått hørt at jeg kjørte bilen fra en kompis og hjem. (er snakk om 400m med 40 sone vei og ikke no trafikk)...gjett om tispa tilta æ!!! da var jeg uansvarlig og brydde meg ikke om noe!!!!

Pøh.. nei.. om jeg først blir singel nå så tror jeg at jeg forblir singel en stund... få meg et nypp her og der (aldri no problem på byen) også har jeg eget soverom til motorsykkelen på vinteren :D

FV

Re: Mr. R.H *Kvinnehat og annet rart...* * TURBO :D

Post by FV »

Kvinnfolk kan være kjipe, men vi er vel kanskje ikke alltid like lette å leve med vi mannfolk heller?

Pollti, at du ikke har forstått at du ska legge telefonen fra deg hjemme når du du skal jobbe i båten, gjør at jeg ikke synes så veeeldig synn på deg ;) :lol:
Post Reply