Vi vil nok få høre om at noen merker har hyppigere verkstedsbesøk enn andre , men når man ser på disse undersøkelsene som drives i stort kvanta innen bilindustrien , så ser man at det ofte er snakk om promiller i forskjell.boxer wolf wrote:Jeg kjenner endel med engelskproduserte biler fra 2000 tallet, som stort sett har klippekort på verksted. Engelsk bilindustri sliter fortsatt med kvaliteten.texaz67 wrote:Takker for svar.
Har oså hørt mye positivt om Triumph spesielt av selgerene på AMD.Greit bare og kvalites sikre og nyansere litt fra mc folk generelt.
Skal vel forhøre meg mer angående garanti/reklamasjon etter hvert men det er i utgangspunktet den generelle kvaliteten på produktet jeg vil vite mer om![]()
Jeg er jo så gammel at jeg husker kompiser med Engelske biler på tidlig 80 tallet som stort sett brukte tiden på mekking av ting som konstant gikk i stykker
Men det blir hauset opp i sky fordi slikt selger.
Jeg har aldri gått på slike undersøkelser men valgt kjøretøy etter hjertet

Eier både bil og sykkel som ikke vil havne høyest på slike undersøkelser , men kvalitet kan være så mye og kan ikke kun måles i antall promiller med stopp i forhold til x antall tusen kjøretøy.
Det handler om å eie noe man føler er riktig og har en kvalitet som kan vare også etter man forventer at kjøretøyet skal på de evige jaktmarker