Nå er tiden inne for dem som skal bestille 08 modell sykler slik som jeg

Luxus problemet mitt er som følger: skal jeg bestille R1 2008 mod i sort eller gsx1000r av samme årgang?
Er det noen vesentlige minus sider på noen av dem?
Ellers godt nyttår

Da er jo valget tatt dagt-r wrote:Nei det gjør du ikke... SuKuki er , mener suzuki er tøffe sykler på lik linje med R1 men personlig synes jeg r1 har en smule finere design
Her har vi dama som kan sakene sineGorgeous wrote:Trenger vel ikke si hva jeg ville gått forGixxer <3
fordi jeg lurer på om det er vesentlige forskjeller på motor og det tekniske på disse syklene. synes r1 har finere linjer men er ikke alltid utsene er det vigtigste. har lest endel kan du si om begge disse syklene men da produsentinfo alltså skryt. Foretrekker erfaringer fra folk som har prøvd dem og håper det er noen her.Gorgeous wrote:Så hvorfor spør du?Tror ikke det er store forskjellen gitt..
Har ikke prøvd annet enn r6 og zx12r. mer response sier du det er jo ett pluss spør du megGixxerman wrote:Du har prøvd neither av dem, så det blir litt så som så. Jeg har prøvd begge -07 modellene og det er ikke store forskjellene til -08. Jeg er helt klar for gixxern. Føltes mer responsiv og det er halve moroa.
selvfølgelig vil jeg det, men først må glatte veier bort. iogmed jeg skal bestille ny sykkel må jeg bestille i god tidGixxerman wrote:Tror nesten du må ta en prøvekjøring først da unge mann.