Undertray - Windscreen - Hugger osv - Post her !
- orion
- MC: Nå: FZR 1000 Turbo
X: Husaberg FS650 '06
X: Kawasaki z750 '07
X: KTM 525 EXC '06
x: Yamaha YZ125 '02
X: Honda Shadow 125 '02 - Location: Nærbø
Re: Undertray - Windscreen - Hugger osv - Post her !
Så rimeligt fett ut! ble veldigt framtidsretta lokk synes jeg 

Turbo Dream<3
Nesten litt posøraktig yzfman? 

Haha, neida, den der var skikkelig fet! :smt023 Har ikke sett akkurat den før..

Haha, neida, den der var skikkelig fet! :smt023 Har ikke sett akkurat den før..
- Atle ZX9R
- MC: 97-mod Kawasaki ZX9R
86-mod Honda CBX 750 FII
(defekt motor, ny står klar ) - Location: Hornindal, S&Fj
Når det gjelder undertray sio har eg sett bilder der dei berre har fjerna all overflødig plastikk, putta på miniblinkers og ny skiltholder og lakka den i samme farge og det har faktisk sett ganske bra ut (Sammenlikna med org.), men vil ikkje lakke bli fort stygg, skitten og etter kvart flakke av pga steinsprut m.m om man ikkje har hugger?
Undertray til eldre ZX9R er sjeldent og den eg såg på e-bay for ei stund sidan var veldig lik original "frisert" hekk så då er jo den førstnevnte metoden eit alternativ eg vurderar (har allerede frisert litt og putta på miniblink). Men MÅ eg ha hugger for at lakkeringa skal vare?
Undertray til eldre ZX9R er sjeldent og den eg såg på e-bay for ei stund sidan var veldig lik original "frisert" hekk så då er jo den førstnevnte metoden eit alternativ eg vurderar (har allerede frisert litt og putta på miniblink). Men MÅ eg ha hugger for at lakkeringa skal vare?
Min ZX9R Ferdig oppussa! Ny lakk, hugger, kåpeglas m.m.
Har også lagt den inn i Worklog kom gjerne med innspill og kommentarer.
Medlem i Storpurlelaje MC - Hornindal
Har også lagt den inn i Worklog kom gjerne med innspill og kommentarer.
Medlem i Storpurlelaje MC - Hornindal
Uff, tar 5 uker før jeg får det men heldigvis er vi i januar. Blir altså ikke no bilder på en stund 
Forøvrig har jeg kjøpt meg 130Db !!! doble horn til biken også. Gleder meg
:smt044 

Forøvrig har jeg kjøpt meg 130Db !!! doble horn til biken også. Gleder meg

Jeg er faktisk glad for at det er så lang leveringstid, for det der var ikke pent i mine øyne! Men det må jeg vel få lov å synes?
Såklart kan du syntes det, ellers hadde verden blitt kjedelig
For meg er det undertrayet som med mange ting, jeg trengte tid før jeg likte det i det hele tatt. Jeg har visst om det i laaaang tid, men første gangen syntes jeg det var det styggeste jeg hadde sett faktisk. Om du skifter mening eller ikke spiller ingen rolle, og det er ikke min misjon, men jeg prøver bare å si at sånn er det med en del ting 
Også er det jo det at jeg aldri har sett det på gata før da, som jo trekker litt opp, for min egen del.

Også er det jo det at jeg aldri har sett det på gata før da, som jo trekker litt opp, for min egen del.

Helt enig. Det er også ofte de tingene man bruker tid på å like man virkelig blir fornøyd med.
Gixxerman, kor får du kjøpt det undertrayet?
http://www.pitstopmcimport.no/shop/Cimmerian wrote:Gixxerman, kor får du kjøpt det undertrayet?
Bare å velge merke, så sykkel osv. Funker desverre ikke med direktelink.
Skal sies at det er litt ventetid. Selv må jeg vente 5 uker, så ha tålmodighet. 
Her er sånn ca. hvordan det vil se ut på min:

Her er sånn ca. hvordan det vil se ut på min:

syns det der var litt tøfft jeg..men må jo gå ann å få bort blinklysa og? integrert?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
De er bare et eksempel. Skal ikke ha blinklys, kun de som er integrert i lykta jeg har.

men blir disse da synlig i det heletatt da? mye av lykta blir jo borte?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Kanskje ikke så mye, men nå har jeg jo kjørt to år uten blinklys så jeg tror jeg klarer meg