¨Bonnis wrote:HVorfor ny avstemning oppe?
HVOR?
det er ikke det at han har gjort sånn at en kan endre på det en har stemt?
¨Bonnis wrote:HVorfor ny avstemning oppe?
var ikke det i 2003/2004O_o wrote:Kan jo ikke få ny NSR da, det betyr jo litt. Når gikk den ut av produksjon?
Tja.. grensen er flytende, og den er med i avstemningen så..alexanderyi wrote: Men NSR hører ikke til her, for den er ikke en r-sykkel!
Honda NSR 125 er ingen R-sykkel eller supersport som honda kaller det! Honda har putta den under "sportstourer", så uansett om den er med her eller ikke, så er det en sportstourer!O_o wrote:Tja.. grensen er flytende, og den er med i avstemningen så..alexanderyi wrote: Men NSR hører ikke til her, for den er ikke en r-sykkel!
Kan si meg enig i at de ikke går så fort som de store 600 ccm a, men rieju'en er i R klassen på lik linje med GPR, RS, CBR osv, mens NSR hører til i sportstouring..NSR-freak wrote:Er ikke Rieju heller.. Ingen lett mcer er SPORTS SYKKEL. over 250 så KANSKJE.
*Mener jeg*
Jeg endret sånn at cagiva 07 kom med, visste ikke at alle måtte stemme på nytt daBonnis wrote:HVorfor ny avstemning oppe?
Det der skal du få lov til å forklare for meg.. hva gjør den til en mer "jalla sykkel" enn den yamaha greia du prater så varmt om?Nybegynneren wrote:Rieju er en jalla r-sykkel..
Du sier at BMW ikke er bra nok for deg? Hva er bra då? Ferrari, Porche, Lamborghini eller hva?Nybegynneren wrote:Når jeg ser sykkelen tenker jeg bare, JALLA! Noe av det samme med bmw biler.