Hei, og hå!
Jeg velger å lage denne topicen, grunnet jeg lurer litt på hvordan folk stiller i forhold til sin Aprilia. Noen synest kanskje det bare er et kjøretøy fra A til B, mens andre har en lidenskap for sin sykkel. Forklar gjerne hvordan og hvorfor du har dette forlohldet til sykkelen din. Det at noen har litt for mye penger, fører gjerne til at kjøretøyet blir et A til B objekt, mens de som har litt mindre råd tenker litt mer over at det ikke bare er et fremkomstmiddel. Jeg føler at mange av de som har lettsykkel bare har det for å være "kul", og med en gang de fyller 18, kjøper de seg bil og tenker aldri mer på motorsykkel. I og med at dere som leser dette faktisk deltar i et forum, regner jeg med at dere ikke er av de aller værste typene. Fortell din historie; hvorfor valgte DU Aprilia?
Hvilket forhold har du til din Aprilia RS?
Hvilket forhold har du til din Aprilia RS?
Last edited by MuV on 21 Jan 2008 01:09, edited 1 time in total.
(-) Aprilia RS 250 '99 Rossi Replica
(x) Aprilia RS 125 '00 Tetsuya Harada Replica
(x) Yamaha TZR 50 '04

(x) Yamaha TZR 50 '04

Re: Hvilket forhold har du til din Aprilia RS?
Sikker på at du ikke er på feil forum nå?
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
var jo ikke så dumt å legge den her, inunf, fordi det står jo ikke noe om motor størrelse..
Nei, feil FORUM. Virker for meg litt mer sannsynlig at denne skulle på http://www.apriliaforum.no og ikke hit.
Last edited by inunf on 20 Jan 2008 10:24, edited 1 time in total.
apriliaforum.no funker dårlig, gitt...inunf wrote:Nei, feil FORUM. Virker for meg litt mer sannsynlig at denne skulle på http://www.aprilaforum.no og ikke hit.
Men synes ikke du kan klage på hvilket forum han bruker. Dette er jo et mcforum, så det burde gå greit. Blir bare dumt å jage folk rundt til de forumene vi synes er best til hvert enkelt sak.
Enig med inunf. Skulle sikkert vært på http://www.aprilaforum.no ... Selv om det ikke er SÅ mange RS eiere her er det da noen som kan svare.
Jeg mangler helt klart den lidenskapen som du og inunf for eksempel har til deres RSer, men jeg setter sykkel-lappen og sykkel forran bil-lappen når jeg blir 18 år. Tviler på at det blir RS250. Desverre
Har ikke nok kompetanse eller mulighet til å ta vare på en slik skjønnhet. Men sykkel blir det helt sikkert!
Kjøpte RS fordi det er det beste kjøretøyet fra A til B, og jentene elsker å sitte på med meg
Kunne ikke tenkt meg en finere sykkel en RS som lett-sykkel. I så fall måtte det blitt en Mito som også bare er ELSK :smt055
Jeg mangler helt klart den lidenskapen som du og inunf for eksempel har til deres RSer, men jeg setter sykkel-lappen og sykkel forran bil-lappen når jeg blir 18 år. Tviler på at det blir RS250. Desverre

Kjøpte RS fordi det er det beste kjøretøyet fra A til B, og jentene elsker å sitte på med meg

- crab
- MC: Aprilia RS50
-Kundo 48mm
-Kundo veiv
-Kundo reed
-Kundo effanlegg
-14mm Delorto x) - Location: Sula;D
Før jeg kjøpte min RS, så måtte jeg nesten ha det pga alle kompisene mine hadde det.
Men har bare blitt mer og mer "forelsket" i den, men har også til tider glemt at jeg har den...
Men har bare blitt mer og mer "forelsket" i den, men har også til tider glemt at jeg har den...
Aprilia RS50 Kundo Edition 
Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

Beating a Honda is like banging a fat chick. Everyone can do it but who wants to brag about it?

Ojoj, tror jeg har blitt fargeblind. Denne skulle nok på Apriliaforumet, så tråden kan godt slettes eller stenges for min del :oops:
(-) Aprilia RS 250 '99 Rossi Replica
(x) Yamaha TZR 50 '04

(x) Yamaha TZR 50 '04

Trenger jo ikke og stenge den. Dette er ett MC forum, er ikke Aprilia en mc? Jo, nettopp