pass på

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

pass på

Post by RH racing »

dette er nok gammelt nytt for di fleste her. men i går (ja - på vinterstid) blei en R6 stjålet fra en garasje i Fredrikstad.
Så pass på folkens..

http://www.mc24.no/article.php?articleI ... goryID=112
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
alexanderyi
MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R

Re: pass på

Post by alexanderyi »

Stygge jævler som holder på sånn!

Hadde jeg oppdaga at de skulle stjele noe fra meg så hadde de fått merka det! :evil:
O_o

Post by O_o »

Forståelig at de ville ha den R1en, den er fin (SP-utgave), men frekt er det å ta den. Til og med kamera satt ut av spill, da nytter ingenting. Image
RH racing

Post by RH racing »

tror hadde du hatt denne under dyna di om natta så hadde dem rappet den alikevel....
nei...tror jeg får holde meg til gammel sykkel 8)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Gixxerman

Post by Gixxerman »

Så en Sp-utgave på grava i sommer. Var dog ltt feil person til å eie den men nok om det :)
RH racing

Post by RH racing »

jaha?

slash
MC: nå: Husqvarna sm125s
trim:cr-syll, v-force innsug, boyesen reed ventiler, fp-eksosanlegg, Tmx 38mm =D

Post by slash »

Det kom en bil kjørende forbi meg da jeg gikk hjem istad, med en R6 på hengeren. Veit du hvilken farge det var den den? den jeg så var Rød/Hvit så den ikke så godt i mørket. ;-)
Husqvarna sm125s

(X) 07`CBR125R
RH racing

Post by RH racing »

tror denne var blå... er litt usikker...

ErlingSG

Post by ErlingSG »

Må da være vanskelig å omsette noe sånt..?
Glad jeg kjører en sykkel som ingen gidder å stjele! Ikke er det mye tyveri på mine kanter heller..
Valfar
MC: '03 KTM 660 SMC - Solgt

Post by Valfar »

Kan tenke meg at de forsvinner ut av landet temmelig fort, og da mest sannsynlig i deler. I andre deler av verden er det sikker griselett å selge.

Takler ikke folk som stjeler, og hadde jeg kommet over noen som var i ferd med å stjele noe fra meg vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert.
Skulle ønske jeg kunne si jeg hadde gjort noe fornuftig, men er redd det hadde hadde blitt basketak :-k
Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
Rimol
MC: Honda CBR 1000RR Fireblade

Post by Rimol »

har satt inn sykkelen på en "hemmelig" plass :P det er bare jeg, pappa og han den står til som vet hvor den er :P så jeg håper at den klarer seg fram til sommeren :twisted:
Honda CBR 1000RR Fireblade
-Ermax undertray
-Ermax vindskjerm
-Datatool gir idikator
-CLS Kjede smørersystem
maelling
MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer)

Post by maelling »

Valfar wrote:Kan tenke meg at de forsvinner ut av landet temmelig fort, og da mest sannsynlig i deler. I andre deler av verden er det sikker griselett å selge.

Takler ikke folk som stjeler, og hadde jeg kommet over noen som var i ferd med å stjele noe fra meg vet jeg ikke hvordan jeg hadde reagert.
Skulle ønske jeg kunne si jeg hadde gjort noe fornuftig, men er redd det hadde hadde blitt basketak :-k
Litt OT: Vi har blitt frastjålet et par båter, og en av dem(en skjærgårdsjeep) ble tatt midt på lyse dagen mens folk stod og så på at de klippet over kjettingen mens den stod ved kaia i Son, padlet den bort til rampen og hengern, heiste opp og kjørte avgårde med lada som trekkvogn. Folk ser ikke ut til å ville hindre tyveri alltid når det skjer med andres ting. Så lenge man er seg selv nok, vil det være lett å stjele i dette landet her. Alle burde ha en moralsk forpliktelse til å hindre tyverier av MC'er som dette(hvis man oppdager det og er klar over at det er et tyveri. Det er ikke alltid så lett), selv om det ikke betyr at man på død og liv skal ha en moralsk forpliktelse til å hindre alle lovbrudd. MC'ene mine har vært lagret 1 meter unna soverrommet(i stua) mitt alltid om vintern, og det er et herk å få dem ut og inn. Anser vinterlagringsplassen som rimelig trygg :)
Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)

Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
RH racing

Post by RH racing »

Rimol wrote:har satt inn sykkelen på en "hemmelig" plass :P det er bare jeg, pappa og han den står til som vet hvor den er :P så jeg håper at den klarer seg fram til sommeren :twisted:
Er sommeren som er sessong for tyveri... da er det drit å måtte dra til andre for å hente sykkelen sin...

O_o

Post by O_o »

Banker blir ranet, og de kommer til å fortsette å bli ranet. Hvorfor? Fordi det er mye penger på et lite område, og penger vil folk ha, helst fortest mulig. Noe det samme gjelder visst postkontor, men her kan det være annet enn penger også. Mcer vil også fortsette å forsvinne. De er fysisk små sammenliknet med en bil, og derfor lettere å stikke av med. Likevel kan de koste like mye som en bil, og man kan derfor ikke sikre dem godt nok. Det gjelder mange ting. Politiet har ikke for store overskudd heller, så de er neppe en trussel mot dette.

Oppfordring: Folk burde slutte å stjele, skape fred i verden, og være greie med hverandre. Håper det skjer snart. :roll:
Romy
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!

Post by Romy »

Jeg tror ikke det skjer over natta, men om det hadde vært her i løpet av neste uke, ville jeg ikke klage! :)

Har så lyst til å ferske noen sånne kriminelle!!
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
Post Reply