Undertray - Windscreen - Hugger osv - Post her !
-
Re: Undertray - Windscreen - Hugger osv - Post her !
Får å montere ny undertray kapper du bare av den svarte plasten under?
Har sett på denne ( http://www.pitstopmcimport.no/shop/images/vert%2004.jpg )som pitstopmcimport har, er det denne som er den mest vanlige? Noen som har noen flere nettsider hvor de selger undertray til zx6r 01mod.
Har sett på denne ( http://www.pitstopmcimport.no/shop/images/vert%2004.jpg )som pitstopmcimport har, er det denne som er den mest vanlige? Noen som har noen flere nettsider hvor de selger undertray til zx6r 01mod.
Som du fikk svar om i en annen tråd, så har vi egen linkeside med en drøss av linker, øverst på Tung MC delen.
har selv mont på en ZX6R 98 mod. (så å si like) følger med en beskrivelse av hva du skal kappe og hva du skal la være igjen... piss of cake 

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Blir vel muligens ny vindskjerm på meg også snart. Blir å bytte til double bubble skjerm.

ZeroGravity

... eller Puig
ZeroGravity

... eller Puig

kjøpte selv en helsvart double bubble puig ifjor sommer... 
men hva er fordelen med double bubble i forhold til vanlig form?

men hva er fordelen med double bubble i forhold til vanlig form?
1.3.1.2
For å få hevet fartsvinden. Kåpeglasset på de fleste gatesykler er ganske lavt normalt, og det tror jeg har mye med utseende å gjøre.
MEN, et double bubble glass behøver ikke å være en positiv opplevelse for alle. Det kommer helt ann på hvordan det er utformet, høyde til fører, óg så klart, hvilken sykkel.
Jeg fikk ihvertfall en positiv opplevelse på forrige sykkel, selvom "visse" mener at det er litt tull på R-sykler, så man mister noe av løftet kroppen får av nettopp fartsvinden. I tillegg følte jeg det enklere å gå klar av fartsvinden når jeg kjørte fort
MEN, et double bubble glass behøver ikke å være en positiv opplevelse for alle. Det kommer helt ann på hvordan det er utformet, høyde til fører, óg så klart, hvilken sykkel.
Jeg fikk ihvertfall en positiv opplevelse på forrige sykkel, selvom "visse" mener at det er litt tull på R-sykler, så man mister noe av løftet kroppen får av nettopp fartsvinden. I tillegg følte jeg det enklere å gå klar av fartsvinden når jeg kjørte fort

- Petterjacobsen
- MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Gå for denne:

Da slipper dere hvertfall fartsvind

Da slipper dere hvertfall fartsvind

Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
- Petterjacobsen
Bring it
Har selv double "wobble" som tidliger eier skrev

Har selv double "wobble" som tidliger eier skrev

Bestilte selv db.kåpeglass her for ett par uker siden. fra motomummy.com sammen med pazzo hendler og hot bodies diode blink lys for infelling i kåpa foran.
kom på 300$ ink. frakt. ca 1600,- kr . fikk de til og sette ned verdien på pakka også så slapp toll. tok 10 dager fra jeg bestilte til jeg hadde det. mener at kåpeglasset var ganske rimelig her.
kom på 300$ ink. frakt. ca 1600,- kr . fikk de til og sette ned verdien på pakka også så slapp toll. tok 10 dager fra jeg bestilte til jeg hadde det. mener at kåpeglasset var ganske rimelig her.
- Petterjacobsen
Bestilte noe for 260$ (+25$ frakt) fra motomummy, fikk etter litt masing ordrebekreftelse etter 6 dager med sendingsnummer og beskjed om å ha tolmodighet.
Sendingsnummeret finnes forsatt ikke hos UPS etter 8 dager...
Spurte også om de kunne gjøre noe for å minske min "tax", men fikk beskjed om at det kunne de ikke. Noen ganger gikk pakka gjennom tollen, andre ganger ikke...
Sendingsnummeret finnes forsatt ikke hos UPS etter 8 dager...
Spurte også om de kunne gjøre noe for å minske min "tax", men fikk beskjed om at det kunne de ikke. Noen ganger gikk pakka gjennom tollen, andre ganger ikke...
Jeg fikk også beskjed om at de ikke kunne sette ned verdien pga. erstatning dersom pakka blir borte i posten, men når jeg sa at jeg tok sjansen så var det i orden. Mine deler ble send med USPS. Posten i USA " United States Postal Service" er som regel billigste frakten. men borstett fra det gikk alt i orden med en gang.
RH racing wrote:har selv mont på en ZX6R 98 mod. (så å si like) følger med en beskrivelse av hva du skal kappe og hva du skal la være igjen... piss of cake
Har du pulverlakkert ramma eller er den bare sprøyta? har litt lyst og pulverlakkere ramme og felger på sykkelen min, lakke all plasten. den er ikke original lenger og litt sprekt den ene sidekåpa så det blir vel ett prosjekt etter sommeren.
Er lakkert med sprøyte.. er brukt en type lastebil-lakk. er blankere enn vanlig pulver lakk og en kompis driver lakkverksted 1+1=svart rammelosetom wrote:
Har du pulverlakkert ramma eller er den bare sprøyta? har litt lyst og pulverlakkere ramme og felger på sykkelen min, lakke all plasten. den er ikke original lenger og litt sprekt den ene sidekåpa så det blir vel ett prosjekt etter sommeren.

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!