mekkern wrote:

Du får gi stakar'n litt munn mot munn, har jeg drept den?
mekkern wrote:
Kanskje du kunne være så snill å svare i denne tråden? Slik at det ikke drukner i all villbloggingen her...inunf wrote:Georg, vet du noe om vekt og kvalitet/holdbarhet på PVM sine magniesiumsfelger (tenker på de med 7 Y-eiker) kontra de du kjøpte? Var også noen som sa til meg at jeg ikke burde kjøpe magnesiumsfelger fordi de lett får mikroskopiske sprekker som kan føre til at felgene brekker, og at man må sjekke felgene med ultralyd for slike sprekker hver sesong. Har du hørt noe om det?
Hvis det er slik at Superbaben har magnesiumsfelger så kan hun også få lov til å svare.
Shortybebeh wrote:Nå; unge, vakre, vene, sexy Gorgeous, noe nytt på den kanten da!?![]()
Nå er det lenge siden du har skrevet noe her; se å oppdater oss litt da, vi savner deg i din egen blogg vet du!
En god ting kan ikke sies for ofte!Gorgeous wrote:Måtte bare utdype denne! Hihi takk søta! Her går alt som før vettu! Får igjen RS4´en på mandag.. gleder meg som en ungeShortybebeh wrote:Nå; unge, vakre, vene, sexy Gorgeous, noe nytt på den kanten da!?![]()
Nå er det lenge siden du har skrevet noe her; se å oppdater oss litt da, vi savner deg i din egen blogg vet du!4-punkt er montert, og klar for isbanekjøring