Dark Custom

Prat om tung MC.
Post Reply
HDmann
MC: Harley-Davidson XLC 1200
'07 BMW R1200GS Adventure (i Köln)

Dark Custom

Post by HDmann »

Harley-Davidson er, antakelig i forbindelse med en nye modellen Cross Bones, ute med en "videoreklame" for noe de kaller Dark Custom...

http://www.harley-davidson.com/wcm/Cont ... cale=en_US

Hva skal man si om dette da? Virker i alle fall som det er proffe folk som står bak "reklamen".
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: Dark Custom

Post by NoName »

Cross Bones er jaggu stilig. Har studert den litt, og liker den bedre og bedre..
Image
Image

http://www.mc24.no/article.php?articleI ... goryID=197
Beetle
MC: 2007 BMW R1200GS

Post by Beetle »

Litt skummel den der ja :D
Det eneste er at jeg tror den hadde vært enda tøffere med en større hovedlykt eller to stk. slik som FatBob.
BMW R1200GS 2007
X-Harley Davidson XL 1200 C 105th Annivesary Edition
X-Honda CBR 600F2
X-Kawa ZX 10
X-Kawa GPX 750R x 2 stk.
X-Yamaha RD 80
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Har en forkjærlighet for springergafler, så denne var på ingen måte feil, men framhjulet var etter min smak litt for bredt. Litt Bobber over den der, og jeg er sikker på at den kommer til å bli godt mottatt.
:)
HDmann
MC: Harley-Davidson XLC 1200
'07 BMW R1200GS Adventure (i Köln)

Post by HDmann »

Sykkelmodellen, Cross Bones, har jeg ikke noen veldig sterke meninger om, men den ser jo ut som en veteran-etterligning. Litt usikker på om jeg liker det. Tenker man på veteranbiler, vil vel de fleste ha ekte saker og ikke en kopi.

Jeg tenkte mer på videoen. Skateboard, surfebrett eller hva det nå var som hang bakpå et par sykler, musikken, folka og så videre. Satt på spissen er vel Harley-Davidson mer kjent for å appelere til feite og sjeggete bamser som liker krom enn til ungdommelig friskhet. Kan virke som de retter seg inn mot en ny målgruppe og det er jo litt artig da. I markedsføringssammenheng er det en fordel at målgruppen kjenner seg igjen, at de identifiserer seg med noe. Skateboard og futt og fart i den sammenhengen må ha en vesentlig større apell til ungdommen enn bamser med ølmage.
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Det er ikke uten grunn at HD er et av verdens mest kjente varemerker.
Brandbuilding har de peiling på, og jeg er sikker på at de har noen av verdens mest kompetente reklamefolk på lønningslista si.
LinnSurion

Post by LinnSurion »

Oh my friggin God! :shock: Den var rå!
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Post Reply