Jeg trenger en slik en som på bilde, men vet ikke hva den heter eller hvor jeg kan få kjøpt den.
Anyone??
Søker visdom om mc-verktøy til bla NSR.
-
Søker visdom om mc-verktøy til bla NSR.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Re: Søker visdom om mc-verktøy til bla NSR.
Tror du kan få kjøpe den hos din lokale forhandler. Jeg lagde min egen av et rør, det var ikke noe problem. Kanskje du kan få låne/leie den hos en forhandler? Mot et depositum kanskje? Skader ikke å spør.
Facom har disse... eller du kan kjøpe Stahlwille. Stahlwille har spesial verktøy til di fleste merker av bil/mc
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
-
Takk for tipsene, men dessverre ingen hjelp. Har ringt verksted i Oslo, og de lånte ikke ut verktøy kan du skjønne. De visste heller ikke hvor jeg kunne henvende meg for å kjøpe den heller. Jeg fant ikke verktøyet på Facom eller Stahlwille, så da er jeg dessverre like langt. Men takk for hjelpen.
hva er det dette verktøyet brukes til da?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Om jeg ikke tar veldig mye feil er det for å løsne svingarmea. Jeg lagde et slikt verktøy til svingarma på NSRen jeg hadde.
ok.. hva er dim på denne? ser ut som samme spesial verktøy man løsner demperne med til VW passat, men den er nok en del mindre...
hvor fant du dette bildet sto det ikke noen navn der?
1.3.1.2
-
Da er den i boks. Fikk tak i den på eBay. Dyrt, men må man, så må man.