Er du medlem av NMCU?
Er du medlem av NMCU?
Jeg spør bare av ren nysgjerrighet. Er du medlem av NMCU? Hvorfor/ hvorfor ikke?
Re: Er du medlem av NMCU?
Jeg har nettopp meldt meg inn
Fikk giroen i går, så jeg er vel ikke medlem rent teknisk sett enda, men snart!
Hvorfor? Hvorfor ikke? Snaue 300 kroner i året og du er med på å støtte en organisasjon som jobber med å bedre vilkårene for sykkelkjørere, noe jeg syntes er vel anvendte penger

Hvorfor? Hvorfor ikke? Snaue 300 kroner i året og du er med på å støtte en organisasjon som jobber med å bedre vilkårene for sykkelkjørere, noe jeg syntes er vel anvendte penger

Schrodinger's cat walks into a bar, and doesn't.
Ja selvfølgelig er jeg det 
Om det er noen som ikke er det, så er det bare å trykke på NMCU logoen øverst på forumet. En oppfordring.

Om det er noen som ikke er det, så er det bare å trykke på NMCU logoen øverst på forumet. En oppfordring.

- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Har ikke meldt meg inn ennå. Men det er nok bare et spørsmål om tid.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
+1Baron von Waffel wrote:Har ikke meldt meg inn ennå. Men det er nok bare et spørsmål om tid.
Hva er det slags rabatt avtaler som har vært tideligere? var en egen link med det, men ikke noen greier enda..
Hva slags rabatt? På medlemskapet?alexanderyi wrote:Hva er det slags rabatt avtaler som har vært tideligere? var en egen link med det, men ikke noen greier enda..
Fant det på "bli medlem siden"nmcu.no wrote: Klubbmedlemskap:
Medlemmer i en NMCU-tilsluttet motorsykkelklubb, dvs. en klubb hvor minst 5 medlemmer har NMCU-medlemskap gjennom klubben, har rett til klubbmedlemskap i NMCU. (Kontingent kr 230,- i stedet for 280,-)
Ungdomsrabatt:
Hovedmedlemmer (klubb- og enkeltmedlemmer) under 18 år betaler bare kr 100,- pr år i kontingent. Det kan ikke knyttes familiemedlemmer til slike medlemskap.
Familiemedlemskap:
Hovedmedlemmer (klubb- og enkeltmedlemmer) som betaler full kontingent kan tegne andre i samme husstand som familiemedlemmer (gratis). Disse påføres hovedmedlemmets medlemskort. Familiemedlemmer mottar ikke egne eksemplarer av MC-bladet og Treffkalender'n.
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
Medlemsfordeler
NMCUs rabattavtaler 2008
Oversikt over NMCUs medlemsfordeler oppdateres nå for 2008.
Ny oversikt kommer så snart 2008-utgaven er klar.
NMCUs rabattavtaler 2008
-
- MC: Ducati Monster S2R 800
Meldte meg inn nylig.
Synes det er logisk å bli med på spleiselaget for å sikre oss mot faenskapet (politikere, byråkrater og bilistenes uoppmerksomhet/arroganse) og hjelpe oss som gruppe og enkeltførere å bli bedre/sikrere
Synes det er logisk å bli med på spleiselaget for å sikre oss mot faenskapet (politikere, byråkrater og bilistenes uoppmerksomhet/arroganse) og hjelpe oss som gruppe og enkeltførere å bli bedre/sikrere

Klart man er med - de er eneste representant for mc-ere meg bekjent.
Uten å være med mister man litt retten til å klage også.
Melde seg inn, folkens.
Uten å være med mister man litt retten til å klage også.
Melde seg inn, folkens.

Skal melde meg inn når jeg får sykkel. Gjør det ikke før 

Last edited by O_o on 28 Jan 2008 18:04, edited 1 time in total.
De har sikkert ikke fått klart for 2008 ennå.alexanderyi wrote:Medlemsfordeler
NMCUs rabattavtaler 2008
Men du kan se nest nederste siden i "full kontroll"/kjøreteknikk- heftet (i .pdf format) her: http://www.nmcu.org/kompetanse/index.html
(Jeg bestilte papirversjon av de to heftene på den siden for en stund siden, ganske greie egentlig.)
Jeg er medlem. Tjente det inn igjen på ett dekkbytte, og jeg liker tanken på at noen prøver å gjøre sjangsene for å overleve større for oss som kjører mc.
Er medlem ja. NMCU var de som fikk redusert årsavgiften for MC til halvparten (det var faktisk like dyrt som for bil en gang, tenk på det...) Medlemsskap gir bl.a rabatt på forsikringen for kunder i IF.
Jag är med. NMCU gör väldigt mycket bra för oss. Dessutom får jag ju betalt för att vara med, jag tjänar in medlemsavgiften och mer därtill genom rabatt på bilförsäkringarna.
ja jeg er medlem i NMCU så klart.
De har fått til mye bra.
De har fått til mye bra.
BMW R1200GS 2007
X-Harley Davidson XL 1200 C 105th Annivesary Edition
X-Honda CBR 600F2
X-Kawa ZX 10
X-Kawa GPX 750R x 2 stk.
X-Yamaha RD 80
X-Harley Davidson XL 1200 C 105th Annivesary Edition
X-Honda CBR 600F2