Ikke har jeg peiling på hva som kan byttes ut, og ikke vet jeg hva det kalles..

Noen som vil leke "style en monster" - leken med meg!?

Hehe.. er ikke ute etter å handle noe akkurat nå, men å prøve å finne ut hva jeg kan bytte ut, sånn at jeg kan spare litt penger og ha det litt gøy!xadox wrote:er det ikke en ducati forhandler rett under storokrysset? stikk innom og spør hva de har og anbefaler?
Wow, den siden har jeg gått glipp av!!! Tusen tusen takk!!stoppitide wrote:http://www.ducatimonster.org
Amerikansk forum med absolutt ALT, og litt til og så enda mer. Veldig hyggelige og hjelpsomme folk. Kun Monstereiere! Kjempetrykk og høyt tempo![]()
Du kan sjekke ut "accessories and mods" (utstyr og modifikasjoner/ombygging), spesielt posten som heter "wintermods eye candy". Dessuten kan "support our sponsors" være et bra sted å starte - flere firmaer som har variert tilbud. Du MÅ få med deg setetrekkene til LuiMoto! Speil og duppeditter fra Rizoma osv osv osv osv osv osv osv
ADVARSEL: du kan gå deg helt bort i drømmer og du bør sette av god tid - MYE å kose seg med.
Etter tips der har jeg kjøpt/bestilt justérbare fothvilere, handlebar risers, horn, jakke, støvler og spart ca 7.000,- sammenlignet med hva jeg hadde kommet til å betale i Norge hvis jeg ikke hadde surfet på DML (DucatiMonsterList).
Når det dukker opp spørsmål i hodet ditt, og det vil det, så kan du bare fyre av - jeg prøver å hjelpe, ok?
Nei, på '98 modellen er det ikke klokke noe sted, og det savner jeg veldig når jeg kjører til jobb og lurer på hvor god tid jeg har!xadox wrote:er ikke rumpa di bra nok da?![]()
det er alltid noe man kan gjøre med sykkelen, men det spoør hvor mye man vil legge i det... synes sykkelen din ser fin ut som den er jeg
den klokka du nevnte så kul ut den men hva skal du med en klokke på styret? er det ikke klokke rundt speedometeret ett sted?
Når du kjører skal du ikke ha behov for å øke farten for å rekke noe. Dessuten er det lite å hente på å øke farten litt. Du må nok heller stramme inn på tidsbruken før og etter kjøreturen.Shortybebeh wrote: Nei, på '98 modellen er det ikke klokke noe sted, og det savner jeg veldig når jeg kjører til jobb og lurer på hvor god tid jeg har!