Blinklys
-
Blinklys
Tenkte jeg skulle bytte blinklys forran til intregrerte diodeblinklys, passer de rett på der de orginale sitter eller må jeg skjære til kåpa?
Re: Blinklys
fint å vite åssn sykkel du har.. passer som regel rett på om du kjøper til din type og ikke sånn universal...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Har du kun blinklys og ikke noe annet, så får jeg bare si stopp før du starter. Diodeblinkers er ikke det samme som stock så det er ikke bare å schmekke på. Ikke tro det er så enkelt. Sjekk opp ting før du kjøper. Må enten bytte relé eller få fikset motstander så det blinker i riktig tempo.
kjøpte led blinklys ifjor og de passer rett inn men som gixxerman nevnte måtte jeg kjøpe relle for at de skulle fungere i riktig tempo. men det kule var at jeg kjøpte relle hvor du kan stille inn 10 forskjellige blinkerytmer så jeg bruker en som blinker raskt 3 ganger litt opphold så 3 ganger... samme tempo som på vanlig men i stedet for 1 vanlig blink får jeg 3 

1.3.1.2
-
har ninja zx6r. tenkte på de pitstop selger, KA598A.
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Hvor fikk du tak i de reléene? Link?xadox wrote:kjøpte led blinklys ifjor og de passer rett inn men som gixxerman nevnte måtte jeg kjøpe relle for at de skulle fungere i riktig tempo. men det kule var at jeg kjøpte relle hvor du kan stille inn 10 forskjellige blinkerytmer så jeg bruker en som blinker raskt 3 ganger litt opphold så 3 ganger... samme tempo som på vanlig men i stedet for 1 vanlig blink får jeg 3