Blinklys

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
sgundersen

Blinklys

Post by sgundersen »

Tenkte jeg skulle bytte blinklys forran til intregrerte diodeblinklys, passer de rett på der de orginale sitter eller må jeg skjære til kåpa?
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Re: Blinklys

Post by RH racing »

fint å vite åssn sykkel du har.. passer som regel rett på om du kjøper til din type og ikke sånn universal...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Har du kun blinklys og ikke noe annet, så får jeg bare si stopp før du starter. Diodeblinkers er ikke det samme som stock så det er ikke bare å schmekke på. Ikke tro det er så enkelt. Sjekk opp ting før du kjøper. Må enten bytte relé eller få fikset motstander så det blinker i riktig tempo.
xadox
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)

Post by xadox »

kjøpte led blinklys ifjor og de passer rett inn men som gixxerman nevnte måtte jeg kjøpe relle for at de skulle fungere i riktig tempo. men det kule var at jeg kjøpte relle hvor du kan stille inn 10 forskjellige blinkerytmer så jeg bruker en som blinker raskt 3 ganger litt opphold så 3 ganger... samme tempo som på vanlig men i stedet for 1 vanlig blink får jeg 3 :P
1.3.1.2
sgundersen

Post by sgundersen »

har ninja zx6r. tenkte på de pitstop selger, KA598A.
supermons
Administrator
MC: Suzuki GSX750

Post by supermons »

xadox wrote:kjøpte led blinklys ifjor og de passer rett inn men som gixxerman nevnte måtte jeg kjøpe relle for at de skulle fungere i riktig tempo. men det kule var at jeg kjøpte relle hvor du kan stille inn 10 forskjellige blinkerytmer så jeg bruker en som blinker raskt 3 ganger litt opphold så 3 ganger... samme tempo som på vanlig men i stedet for 1 vanlig blink får jeg 3 :P
Hvor fikk du tak i de reléene? Link?
xadox
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)

Post by xadox »

fane den på ebay.com 40$ eller noe slikt...
1.3.1.2
Post Reply