Se hva ammetåkeforeningen har gjort!?
Re: Se hva ammetåkeforeningen har gjort!?
Bra du fikk sagt ifra til henne ihvertfall, hun forsto nok tegninga selv om hun lot som noe annet. Hvis det gjentar seg er det bare å spore opp BMW'en hennes.... 

Vennlig hilsen Juliet
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Husk å låne en barnehage på vandring og ha noen gode ramper på lager så det er lett for dem å gå over den. Eller de kan bruke den som sklie.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Husker for noen år siden var det en unge som bor her i nabolaget som skulle ha det litt gøy. Han smurte bilen til naboen inn med sand! Ikke bare litt, men hele siden, og gned den godt inn (denne bilen ble polert tidligere denne dagen).Juliet wrote:Det er jo ganske nær herverk, som å kaste dritt på andres biler eller hus.
Ikke et godt syn!

Foreldrene virker ikke som de er helt gode i toppen de heller. En gang snakket jeg til moren og sa at hun måtte ha litt kontroll på ungene sine (da hadde jeg sett fra vinduet at samme ungen stakk av med noe fra hagen vår). Moren ble utrolig sur, og mannen hennes (150 kg MINST

Konklusjon: Enkelte mennesker er ikke som de fleste andre, men vi kan ikke alltid gjøre så mye med det.
Last edited by O_o on 06 Feb 2008 21:44, edited 1 time in total.
Hehe, hørtes ut som noe jeg gjorde på fatters bil da jeg var liten kid. Skulle være ekstra snill så jeg begynte å vaske bilen hans. Meeen, jeg tenkte ikke stort over at det var en del sand på svamp og andre greier jeg børsta i vei med.O_o wrote:Husker for noen år siden var det en unge som bor her i nabolaget som skulle ha det litt gøy. Han smurte bilen til naboen inn med sand! Ikke bare litt, men hele siden, og gned den godt inn (denne bilen ble polert tidligere denne dagen).
Ikke et godt syn!
Husker ikke hva jeg pønsket på som reward, men det ble ikke noe belønning akkurat

spør om lov hvis du absolutt MÅ prøvesitte en sykkel.... Bank opp de som gjør det uten å få lov... 

1.3.1.2
Ref. "drittunger" og "ikke riktige i hodet" etc. i denne tråden.
Det er nå engang ikke slik at barn er født med respekt for andres eiendeler... Hold ansvaret på foreldrene. Er ikke ungen voksen er det foreldrenes ansvar å enten ha lært de folkeskikk og/eller passe på de.
Hilsen en pappa...
Det er nå engang ikke slik at barn er født med respekt for andres eiendeler... Hold ansvaret på foreldrene. Er ikke ungen voksen er det foreldrenes ansvar å enten ha lært de folkeskikk og/eller passe på de.
Hilsen en pappa...
hadde samme problemet men ikke med unger... KATTER!!!! hater de jævla krypene! gikk inn i carporten her forleden og ferska 3 katter under presendingen på sykkelen! de hadde trolig orgy eller noe. tok av trekket og så 2 fine kloremerker på salen
ikke noe særlig på en helt ny sykkel som jeg selv snaut har sitte på selv. Neste gang kringlevrir jeg kattene visst jeg får tak på dem eller finner eierne og krever det som evt må være ripet...snike meg innpå og ta bilder av kattene!

Yamaha R1
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
Yamaha Grizzly efi 700
Yamaha R6 (solgt)
Yamaha Raptor 700 (solgt)
Jeg var utsatt for ei hurpe som satte bæreposene sine på panseret på bilen min mens jeg satt og ventet på kjærringa. Hurpa skjønte heller ikke problemet og begynte å grine da jeg kastet bæreposene hennes ut over parkeringsplassen. Gubben hennes dukket opp og var svær i munnlæret helt til han fikk en haug med knokkeler midt i magen. Avsluttningsvis kjørte jeg over bæreposene så melka fløyt og gaudaen spratt. Merkelig nok så ble det bare en telefon fra politiet med spørsmål om jeg ville erstatte matvarene. Og som den milde og føyelige personen jeg er så sa jeg meg villig til det når hurpa og hurpegemalinnen hadde betalt retting og lakkering av panseret. Etter det ble det helt tyst.
Etter det har jeg bestandig sluppet å være med kjærringa på supærn. Pussig ?

Pollti wrote:helt til han fikk en haug med knokkeler midt i magen.

Last edited by ErlingSG on 07 Feb 2008 20:40, edited 2 times in total.
O_o wrote:En gang snakket jeg til moren og sa at hun måtte ha litt kontroll på ungene sine
[...]
jeg var omtrent 12 år

Hva?rerell wrote:O_o wrote:En gang snakket jeg til moren og sa at hun måtte ha litt kontroll på ungene sine
[...]
jeg var omtrent 12 år
(Jeg var kanskje 12,5..)
Som kjent faller ikke pæra langt fra hestenKeihin wrote:Ref. "drittunger" og "ikke riktige i hodet" etc. i denne tråden.
Hilsen en pappa...

Pollti: Dagens beste :smt023