Noen som vet om noen andre steder man kan koble i neonlysa enn i batteriet? Fordi batteriet mitt er litt vansklig å finne også er det utrooolig gjemt En indirekte kobling ellerno!?
Noen som vet om noen andre steder man kan koble i neonlysa enn i batteriet? Fordi batteriet mitt er litt vansklig å finne også er det utrooolig gjemt En indirekte kobling ellerno!?
x: 01 Yamaha YZF - R6
x: 03 Honda NSR - 125
Lappen kl. A1 13.06.2007
Lappen kl. A 23.10.2008
Ser etter 06 Suzuki gsx-r 600. Har du noe? Ta kontakt!!!!
Da har jeg koblet på 2 * 10 cm neon rør under passasjer setet på mito'n
Skal ha på 2 * 30 cm rør jeg har liggende også... det lyser litt lite med bare 2 * 10 cm under setet... noen som har forslag til andre steder å ha neon?
Ser sånn ut på begge sider av sykkelen det er bare ene siden =)
Kristoffer wrote:Da har jeg koblet på 2 * 10 cm neon rør under passasjer setet på mito'n
Skal ha på 2 * 30 cm rør jeg har liggende også... det lyser litt lite med bare 2 * 10 cm under setet... noen som har forslag til andre steder å ha neon?
Ser sånn ut på begge sider av sykkelen det er bare ene siden =)
Jeg hadde festa det på innsiden av det "gitteret" på sia, eller under selve mopeden.
det ble fint, er harry og ha masse neon over alt, men litt dek. er bare fint, har borre og fikset neon på 125cc min gjorde sikkelig grun arb. og det ble bra, det er ikke for mye men det synes