Interesse for MC-treff på vestlandet 17-20 juli?

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Jeanette
Administrator
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S

Re: Interesse for MC-treff på vestlandet, sommeren 08?

Post by Jeanette »

Bimma wrote:De siste tre årene har jeg vært dratt på Vestlanstur siste uka i juni, og vært kjempefornøyd med tidspunktet. :)
Selv var jeg på tur i dette tidsrommet i fjor. Dro den 28. juni sammen med Night Rider, og kom hjem 2. juli - nydelig vær og ikke så altfor mye trafikk!
Bimma wrote:Jeg har også en stående invitasjon fra Hellesylt om å ta med alle mc-folk som har lyst på en overnatting der. Et perfekt utgangspunkt for turer med ferga inn til Geiranger med ferge (MÅ oppleves), Trollstigen, Ålesund, osv.
Ja, du nevnte jo dette på Grava i begynnelsen av året. Har en Europa-tur under planlegging nå, men om det skulle passe seg så er det ikke umulig at jeg slenger meg med på en tur som dette også - selv om det var akkurat i de distriktene jeg var på tur i fjor. (Bare at vi da ikke tok ferga fra Hellesylt, men direkte fra Linge til Eidsdal etter å ha kjørt opp Trollstigen).
Magnalf
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)

Post by Magnalf »

Høres konge ut, er klar for å sjekke ut vestlandet :)
Road Rider c" ,)
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Heisann magnalf, det var en liten stund siden sist! Du fikk solgt sykkelen din til slutt?
Endte opp med splitter ny FZ6-S jeg ;)
Magnalf

Post by Magnalf »

Jeanette wrote:Heisann magnalf, det var en liten stund siden sist! Du fikk solgt sykkelen din til slutt?
Endte opp med splitter ny FZ6-S jeg ;)
Halla schnupp! Jepp den går på Vestlandet (faktisk hehe) et eller anna sted, ei milf som kjøpte den som var kommet i 40årskrisa :lol: Hehe

Det blei det ja? :) Sykt digg å kjøpe helt ny sykkel da! 0.0 km på telleren når du setter igang, nice :) Pen sykkel du valgte

Var sykkellaus så og si hele forrige sesong jeg da, men var vel bra tima sånn mtp været da...hehe. Har lyst på bike igjen nå, kan ikke bare sitte og se på og pine meg selv....:)
Road Rider c" ,)
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Post by tshansen »

Nå har jeg bare skumlest litt i denne tråden. Men skal det kjøres tur på veslandet til våren Stiller jeg en mann alle!!!

Plasser som bare bør være med på den turen er over Lærdalsfjellet. Sognefjellet.
Vøringfossen eller hva den heter er også ett fantastisk skue og utrolige fine veier. Svingete, akkurat slik vi liker dem.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Sendte deg en pm, Magnalf :)

Må vel sies å være et must at du stiller opp ved tur på vestlandet, Shaft! Mulig det blir en tur over fjellet på meg uansett om det blir i regi herfra eller ikke - sier i såfall fra ;)
Magnalf

Post by Magnalf »

Ja når blir dette noe av isåfall? Må planlegge litt ferie :P
Road Rider c" ,)
Jeanette
Administrator

Post by Jeanette »

Si det.. Lenge siden jeg har pratet med noen om dette nå, men det er jo bra om det blir satt et tidsrom, og evt. noen datoer, så folk har noe å forholde seg til. Kan jo starte med å spørre dere som er interessert; når kan det passe å dra på tur? Og hvor lang tur ser dere for dere?
FZ1Fazer
MC: Yamaha FZ1-S

Post by FZ1Fazer »

Jeanette wrote:Si det.. Lenge siden jeg har pratet med noen om dette nå, men det er jo bra om det blir satt et tidsrom, og evt. noen datoer, så folk har noe å forholde seg til. Kan jo starte med å spørre dere som er interessert; når kan det passe å dra på tur? Og hvor lang tur ser dere for dere?
NÅR PASSER DET Å DRA PÅ TUR FOLKENS ?? :-k
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 05 Nov 2008 23:50, edited 1 time in total.
FZ1Fazer
MC: Yamaha FZ1-S

Post by FZ1Fazer »

Ja stemmer nok det med Tuborg:-k
Men det er vel på tide å få satt et tidspunkt, slik at planlegging kan begynne. :D
Går det ikke ann å lage en slags undersøkelse her ? En "Poll" eller hva det heter på fint :roll:
Tidligere kjent som FZ6Fazer...
FV

Post by FV »

Om vi får satt opp en poll så er vel det det mest rettferdige, men det hadde jo vært en fordel om det passa for oss som er "arrangører" av denne turen også :lol: Det er jo en liten fare for at vi blir nødt til å være litt kyniske her, men vi må jo prøve å være mest mulig fleksible :)
boxer wolf

Post by boxer wolf »

FV wrote:Om vi får satt opp en poll så er vel det det mest rettferdige, men det hadde jo vært en fordel om det passa for oss som er "arrangører" av denne turen også :lol: Det er jo en liten fare for at vi blir nødt til å være litt kyniske her, men vi må jo prøve å være mest mulig fleksible :)
Riktignok er demokrati en sympatisk styreform, men den er langt fra den mest effektive.

Siden dere skal arrangere, bør dere finne det tidspunkt som passer best for dere. Det vil garantert ikke passe for all uansett når dere legger det. Derfor; velg arrangørenes diktatur som styringsmåte i denne sammenheng.
Image
Si det du mener, og men det du sier.
Lølle
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Post by Lølle »

FV wrote:Om vi får satt opp en poll så er vel det det mest rettferdige, men det hadde jo vært en fordel om det passa for oss som er "arrangører" av denne turen også :lol: Det er jo en liten fare for at vi blir nødt til å være litt kyniske her, men vi må jo prøve å være mest mulig fleksible :)
En god blanding er jo å ta de helgene som passer for dere i pollen, deretter bestemme selv. :-)
Image
Image
Banditbiker
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 05 Nov 2008 23:50, edited 1 time in total.
Post Reply