Hehe, og det morsomme er jo at han velger å protestere ved å betale så mye tobakksavgift som mulig til staten. Da får vi andre heller holde ut med at han forpester lufta vår.Pizzafordi wrote:Tormodro alt du betaler for mye skatt går rett i Halvorsen går til Halvorsen og Jens sitt hemmelige bryllupp.
er det lov å røyke sigaretter på mc når du kjører?
- quantumduck
- MC: Hayabusa
Re: er det lov å røyke sigaretter på mc når du kjører?
Da er det jo en fordel å røyke mens man kjører MC, så får man spredt røyken over størst mulig område..quantumduck wrote:Hehe, og det morsomme er jo at han velger å protestere ved å betale så mye tobakksavgift som mulig til staten. Da får vi andre heller holde ut med at han forpester lufta vår.Pizzafordi wrote:Tormodro alt du betaler for mye skatt går rett i Halvorsen går til Halvorsen og Jens sitt hemmelige bryllupp.

- Mr. Lappen
- MC: Yamaha YZF R1 2001
En kollega av meg har en sånn fin "Stressless" med tilhenger, full juletrebelysning, mm. Spurte om dette med røyking mens man kører sykkel, og ja... han røyker mens han kjører. Visstnok ingen problemer med å rulle røyk i fart heller.Dominator wrote:Nei, det er det nok ikke. Spørs om andelen røykere blant GoldWing-eiere er høyere enn snittet forøvrig i befolkningen...
Glemte å spørre om det er askebeger på Goldwingen hans, men det skulle f*** ikkje forundre meg

Må nok skuffe deg. Jeg betaler ikke en krone i avgift til staten. jeg kjøper ikke røyken min i Norge, så der tjener de ikke mye på meg.quantumduck wrote:Hehe, og det morsomme er jo at han velger å protestere ved å betale så mye tobakksavgift som mulig til staten. Da får vi andre heller holde ut med at han forpester lufta vår.Pizzafordi wrote:Tormodro alt du betaler for mye skatt går rett i Halvorsen går til Halvorsen og Jens sitt hemmelige bryllupp.
Mvh. Tormod,
Honda GL 1500 SE -97mod m/henger
Husk!
Morokulien Grensetreff: 15 - 17. juni - 2012
Invitasjon til treffet!
Honda GL 1500 SE -97mod m/henger
Husk!
Morokulien Grensetreff: 15 - 17. juni - 2012
Invitasjon til treffet!