er det lov å røyke sigaretter på mc når du kjører?

Prat om tung MC.
quantumduck
MC: Hayabusa

Re: er det lov å røyke sigaretter på mc når du kjører?

Post by quantumduck »

Pizzafordi wrote:Tormodro alt du betaler for mye skatt går rett i Halvorsen går til Halvorsen og Jens sitt hemmelige bryllupp.
Hehe, og det morsomme er jo at han velger å protestere ved å betale så mye tobakksavgift som mulig til staten. Da får vi andre heller holde ut med at han forpester lufta vår.
Dominator
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1

Post by Dominator »

quantumduck wrote:
Pizzafordi wrote:Tormodro alt du betaler for mye skatt går rett i Halvorsen går til Halvorsen og Jens sitt hemmelige bryllupp.
Hehe, og det morsomme er jo at han velger å protestere ved å betale så mye tobakksavgift som mulig til staten. Da får vi andre heller holde ut med at han forpester lufta vår.
Da er det jo en fordel å røyke mens man kjører MC, så får man spredt røyken over størst mulig område.. :smt033
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Ai ai gutta i røyken :roll:
Mr. Lappen
MC: Yamaha YZF R1 2001

Post by Mr. Lappen »

Dominator wrote:Nei, det er det nok ikke. Spørs om andelen røykere blant GoldWing-eiere er høyere enn snittet forøvrig i befolkningen...
En kollega av meg har en sånn fin "Stressless" med tilhenger, full juletrebelysning, mm. Spurte om dette med røyking mens man kører sykkel, og ja... han røyker mens han kjører. Visstnok ingen problemer med å rulle røyk i fart heller.
Glemte å spørre om det er askebeger på Goldwingen hans, men det skulle f*** ikkje forundre meg :lol:
Image
Tormodro

Post by Tormodro »

quantumduck wrote:
Må nok skuffe deg. Jeg betaler ikke en krone i avgift til staten. jeg kjøper ikke røyken min i Norge, så der tjener de ikke mye på meg.
Mvh. Tormod,
Honda GL 1500 SE -97mod m/henger

Husk!
Morokulien Grensetreff: 15 - 17. juni - 2012
Invitasjon til treffet!
Post Reply