Sjekk denne linken http://mc-forum.com/info/s-386.htm
Stemmer det virkelig at dette er en 2000 modell?
Trodde ikke de ble produsert i 2000
Takker for svar,
Dan
SUZUKI GS 650 G KATANA. Hvilken årgang?
Re: SUZUKI GS 650 G KATANA. Hvilken årgang?
Fra åttitallet. Sikkert skrevet 2000 om den er bygd opp igjen, bytta motor eller noe sånt.
Tenkte meg det ja.
Kan noen anbefale denne sykkelen her som et førstegangskjøp, eller bør jeg legge kjøpe en bandit for rundt 50-60000?
Kan noen anbefale denne sykkelen her som et førstegangskjøp, eller bør jeg legge kjøpe en bandit for rundt 50-60000?
Øøøøh, konstruksjonen er fra tidlig åttitall. Bremser, fjæring og ramme er deretter. Etter min mening bør en dønn superstrøken Katana ikke koste mer enn 25k. Normalt omsettes de for 15-20k. Så hvis du har 50-60k å bruke på sykkel, så ville jeg sett i en heeeelt annen retning. Og tenker du på sykler i denne "klassen", så ja Bandit, Fazer, Monster, SV, CBF osv. er gode alternativer. Med mindre du har et spesielt forhold til Katana eller kardang-fetisj, så ville jeg droppet den med ditt budsjett.
Jeg hadde selv en 1987 Katana som en av mine første motorsykler. Betalte vel 15.000 for den (i 2005) og det var helt greit. Ikke noe drøm å kjøre, men jeg kom meg fram og hadde mye glede av den. Det skal sies at med nytt førekort er en vel glad å kjøre det meste med to hjul!
Det skal sies at sykkelen ikke er spesielt sprek, og er ganske stor. Jeg er selv 1,70m høy, og sykkelen var nesten for stor til meg. Det positive er at det er god plass til å kjøre med passasjer.
Det skal sies at sykkelen ikke er spesielt sprek, og er ganske stor. Jeg er selv 1,70m høy, og sykkelen var nesten for stor til meg. Det positive er at det er god plass til å kjøre med passasjer.
Ok, takker for svar.
Sykkel er desverre en smule dyrere i Danmark. Skulle ønske det var omvendt
Det blir nok litt sparing og heller kjøp av en sykkel til rundt 50-70 000
Men det er ca 1 mnd til jeg får lappen, og da kommer det nok til å bli vanskelig uten sykkel
Sykkel er desverre en smule dyrere i Danmark. Skulle ønske det var omvendt

Det blir nok litt sparing og heller kjøp av en sykkel til rundt 50-70 000
Men det er ca 1 mnd til jeg får lappen, og da kommer det nok til å bli vanskelig uten sykkel