RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Re: RH Racing *Tidlig Jul i år*
Da er det bare ny oppkjøring som må til for å få tilbake lappen?
Bra saker det da, regner med du gleder deg "litt".. hehe
Bra saker det da, regner med du gleder deg "litt".. hehe
Ikke rart det, når du har tatt skjeggetRH racing wrote:Tror også dama er litt småkåt i dag, så kanskje det blir no på meg senere....

oppkjøring på tirsdag
............. vi spiller konsert i sarp på lørdag, dere med ekstrem metal intresse bør ta dere en tur....

kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Jeg pleier å uttrykke det overfor mine bedre 7/8 på denne måten : Noen ganger faller eplet i nedoverbakke og blir liggende under pæretreet.RH racing wrote: ligner faktisk på en prikke på ei jente jeg kan være far til og...forutenom visse viktige detaljer da. ehem....

- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Du får passe på lappen nå da 

jupp...som Jeanette antyder her er lappen tilbake
så nå må jeg bare skaffe nytt batteri på moppeden og ta den ut på en "første tur" tur...
er litt mye regne og litt kaldt enda..så vet ikke helt om jeg gidder enda...forsikringen er tatt av også.... hmm...
ellers ikke skjedd stort med meg ....

ellers ikke skjedd stort med meg ....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Re: RH Racing *Da var lappen tilbake!!!*
vært å sett på en 03 R6 Roadracing sykkel nå.. kan få denne ganske billig... følger med sinnsykt mye utstyr på denne og den er aldri vært i bakken... 35000kr. vurderer nå å selge kawan å heller kjøpe denne... så holder kanskje lappen litt lengre også...
Demons: da er kanskje sykkelen til salgs igjen.. hehehe...for aldri bestemt meg...
Demons: da er kanskje sykkelen til salgs igjen.. hehehe...for aldri bestemt meg...

Grattis med lappen da!
takker... (selv om den holdt på å ryke her om dagen) ikke lurt å bytte cd der fartsgrensen går fra 70 til 50
gikk litt fort sa polisen.. men hadde ikke målt meg... unnskyldte meg med at jeg var fra Fredrikstad og hadde aldri vært i bergen før 

- supermons
- Administrator
HmmmRH racing wrote:vært å sett på en 03 R6 Roadracing sykkel nå.. kan få denne ganske billig... følger med sinnsykt mye utstyr på denne og den er aldri vært i bakken... 35000kr. vurderer nå å selge kawan å heller kjøpe denne... så holder kanskje lappen litt lengre også...

vi får se hva jeg gjør
hadde jeg bare hatt mye penger kunne jeg jo gjort alt
bane, vei, bil, båt.... hus
men neida.. har ikke så mye penger...dvs, liker å bruke penger og ikke spare.. hehehe...

Er ikke stinn av gryn selv, men min prioritering er hvertfall å ha noe rått. Har kun ett kjøretøy da, så det går jo. Syntes det er bedre å ha det rått i sommerhalvåret enn å ha det kjedelig året rundt 

- supermons
- Administrator
Derfor jeg selger unna undermotoriserte biler og skal ha sykkelGixxerman wrote:Er ikke stinn av gryn selv, men min prioritering er hvertfall å ha noe rått. Har kun ett kjøretøy da, så det går jo. Syntes det er bedre å ha det rått i sommerhalvåret enn å ha det kjedelig året rundt

Sender deg en pm jeg RH
men nå har jeg jo ting å leke med hele året da:Gixxerman wrote:Er ikke stinn av gryn selv, men min prioritering er hvertfall å ha noe rått. Har kun ett kjøretøy da, så det går jo. Syntes det er bedre å ha det rått i sommerhalvåret enn å ha det kjedelig året rundt
Audi A4 quattro (familiebil)
Audi 90 Quattro 2,2turbo leke hele året
Sierra Cosworth 2wd
blir kanskje Roadracing sykkel
tror jeg beholder Ninjan i allefal en sessong til... er usikker...
vel..ikke vært mye action på meg denne helgen. jobbet til seeeeent på fredag med litt jobb for en arbeidskollega også monterte jeg Xenon i fjærnlysa på A4'n. Blir en del bedre lys når jeg skal på Norefjeld til helgen.
Har også renset akvariet mitt som var fullt av alger og drit, da vi brått fant ut an en stor slørhale har blitt spist.
Har noen djevelfisk som gjerne gulper i seg en fisk i ny og ne...

for dere som lurer så er dette sjokolademaller.. di er giftige og knurrer skikkelig om man løfter disse opp av karet..
sånn blei karet etter rens (tomt for fisk)

også har vi vært en tur i sverige, Ravn's første utenlands tur...

kose seg i godtebutikken..dette blir nok et Mekka når han blir eldre....

Har også renset akvariet mitt som var fullt av alger og drit, da vi brått fant ut an en stor slørhale har blitt spist.
Har noen djevelfisk som gjerne gulper i seg en fisk i ny og ne...

for dere som lurer så er dette sjokolademaller.. di er giftige og knurrer skikkelig om man løfter disse opp av karet..
sånn blei karet etter rens (tomt for fisk)

også har vi vært en tur i sverige, Ravn's første utenlands tur...

kose seg i godtebutikken..dette blir nok et Mekka når han blir eldre....