Svarer seg å handle i England ?

Prat om tung MC.
Post Reply
Speedy Gonzales
MC: Z1000 08

Svarer seg å handle i England ?

Post by Speedy Gonzales »

Eg var nettopp i England og så ufattelig mye billig ting der borte men spm mitt er om det lønner seg alt i alt)
Noen som har handlet der ifra?

Noen som og vet om steder her i Norge der du kan få f.eks effektanlegg til en billig penge?
Sku hatt luftfilter og, og gjerne en styredemper eller ka det heter

Har en cbr 600 98 og ønsker gjerne tips om ka typer og merker og sånn eg bør ha elelr styre unna..

Takker 8)
R

Post by R »

Billigere der? Da lønner det seg. Trenger ikke være einstein for å skjønne det. Om du bestiller over nettet og må betale toll og avgifter blir det en annen sak, men er du fysisk til stede i England så er det vel bare å slå seg løs i butikkene.
jornhan

Re: Svarer seg å handle i England ?

Post by jornhan »

speedy gonzales 2 wrote:Eg var nettopp i England og så ufattelig mye billig ting der borte men spm mitt er om det lønner seg alt i alt)
Noen som har handlet der ifra?

Noen som og vet om steder her i Norge der du kan få f.eks effektanlegg til en billig penge?
Sku hatt luftfilter og, og gjerne en styredemper eller ka det heter

Har en cbr 600 98 og ønsker gjerne tips om ka typer og merker og sånn eg bør ha elelr styre unna..

Takker 8)
Effektannlegg og div får du billig hos http://www.bikerman.no En kamerat av meg har bestillt en øhlins styredemper i usa gjennom søsteren sin siden hun bor der nede og hun sender den til norge som gavepakke for da blir det sef ingen toll og avgifter.Demperen kom på den nette sum av kr 2000 :D.
Post Reply