Sjekket pris på SE K850i på nettsidene deres. 3349,- uten abo, prisene kunne variere i butikk. Javel-jeg ringte Lefdal, som kunne fortelle at samme mobilen kostet 3999,- på avdelingen her i byen.
Jeg ville jo selvfølgelig mye heller betale 650 kr mindre, så jeg bestilte pr telefon der og da. Når ordrebekreftelsen kom på mail litt senere, kostet telefonen plutselig 200 kr mer (selvfølgelig ikke inkludert ekspedisjonsgebyr og frakt), altså 3549,-
Sendte dem en mail. Intet svar. Ringte dem. Fikk til svar at prisene kunne variere fra time til time? Øøøh... Og at nå kostet den 3549,- Hadde jeg visst den hadde steget 200 kr under tlfsamtalen, hadde jeg for svarte bare kjøpt den i butikk her! Om jeg kunne DOKUMENTERE at den hadde kostet 3349,- kunne jeg kanskje få tilbake mellomlegget...
Javel. Jeg har nå utskrifter her som dokumenterer det, og jeg tok bilde av skjermen her, der prisen er det jeg påstår den var, TO steder og mailet dem, etter å ha snakket med en annen igjen på Lefdal som mente det kanskje hadde vært en skrivefeil. Skrivefeil my ass-de tar ikke forbehold om det. Alt de tar forbehold om er at prisene varierer fra nett til butikk!
Fremdeles tyst...Og aldri mer Lefdal for min del!
Lefdal er noen luringer...
-
Lefdal er noen luringer...
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Re: Lefdal er noen luringer...
På kjøp over nett har du iallefall angrerett, vet ikke hvordan det blir når du kjøper over telefon..
Men fikk du navnet på han du snakka med først? Isåfall så burde jo han klare å bekrefte prisen dere diskurterte på telefon, og det burde jo absolutt være gjeldende.
Men fikk du navnet på han du snakka med først? Isåfall så burde jo han klare å bekrefte prisen dere diskurterte på telefon, og det burde jo absolutt være gjeldende.
Du har angrerett på telefonsalg, bare så det er sagt.
Jeg har fått tilbake 150% av prisforskjell av dem en gang (mens de fikk lov til å ha prisgaranti), de satt ned prisen på TVen jeg kjøpte med 500,- en uke etterpå og dermed fikk jeg igjen 750. Veldig greit og ingen sure miner. Jeg tror det er mye avhengig av fjortisnivået i lokale butikker.

- Petterjacobsen
- MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Kjøpte TV på siba for en stund siden. Kostet da ca 22 000kr i de forskjellige butikkene, men på siba.no så lå den til 18 800. Slo til med en gang
Da jeg dro for å hente den så skulle de ha en annen pris, begrunnelsen var at de hadde lagt inn feil pris på nettet. Men siden det var pga den prisen jeg hadde bestilt TVn så fikk jeg den for det

Da jeg dro for å hente den så skulle de ha en annen pris, begrunnelsen var at de hadde lagt inn feil pris på nettet. Men siden det var pga den prisen jeg hadde bestilt TVn så fikk jeg den for det

Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
skrivefeil hadde vært om de hadde skrevet 349 i stedet for 3490... men de bør gi den prisen som kunden bestilte for!!!
1.3.1.2
-
Etter dokumentasjon fra meg pr mail, og en del underlige (for å si det mildt) svar på ekte "svorsk", ringte det idag en dame og spurte etter kontonummeret mitt
Så da løste det seg, jeg fikk telefonen til den prisen jeg trodde jeg hadde kjøpt den for

Så da løste det seg, jeg fikk telefonen til den prisen jeg trodde jeg hadde kjøpt den for

-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
-07 grell XL883R
det skulle jo bare mangle!!! det er DU som er kunden og DU har alltid rett!!! eller? 

1.3.1.2