Kjøpe MC-henger. Hvem hva hvor?
- Petterjacobsen
- MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Re: Kjøpe MC-henger. Hvem hva hvor?
Det vet jeg ikke, må å måle litt. Men vil ha hjulene utenfor selve kassa, ikke under. Hengeren blir så høy med hjulene under.
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Det viktige er jo at styrene ikke er bredere enn ytterkant av hjulkasser. Det kan godt være smalere kasse.
Ellers er jeg i tvil om dette med utleie. Jeg har en vanlig kassehenger. Og selv om jeg låner den ut i omgangskretsen i stedet for å leie den ut, er etterspørselen begrenset.
Ellers er jeg i tvil om dette med utleie. Jeg har en vanlig kassehenger. Og selv om jeg låner den ut i omgangskretsen i stedet for å leie den ut, er etterspørselen begrenset.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
- Petterjacobsen
Tenkte først og fremst å leie den ut til folk som må flytte sykkelen sin på en enkel og grei måte. Blir nok ikke noe gullgruve, men kanskje dekke inn noen kostnader. Vanlige hengere får man leid på nesten hvilken som helst bensinstasjon. Men greit å kunne bruke den til andre ting hvis det skulle være nødvendig.
Trenger den først og fremst selv.
Trenger den først og fremst selv.
en ting er å leie ut..sikkert mange som trenger å leie eller låne henger og.. men er jo ikke sikkert det er så mange rundt akurat der du bor..og skal du drive å frakte den rundt til folk, eller må folk dra langt for å låne, tror jeg neppe dette er no stor businesse..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
- boxer wolf
Vel, det ser jo ikke akkurat ut som om det er en stor business som er planlagt. Men blir det utleie en gang eller to i året, kan jo dette dekke driftsutgiftene.

Si det du mener, og men det du sier.
- Petterjacobsen
Bor så og si midt i Drammen, så nok av folk er det her...
Litt lettere å rettferdiggjøre kostnaden ovenfor meg selv hvis jeg kan tjene noen hundrelapper i ny og ne
Litt lettere å rettferdiggjøre kostnaden ovenfor meg selv hvis jeg kan tjene noen hundrelapper i ny og ne

http://www.sbt.fi/DaVe wrote:Kunne godt tenkt meg å se en R sykke med henger jaPetterjacobsen wrote:R sykkel med henger kunne jo vært et syn det![]()
![]()