jasså. Du ser på deg selv som en mopedist?ErlingSG wrote:Kontrastyring kan til og med vi mopedister
Vi som kjører lettmc har lik opplærling som de som kjører klasse A..
jasså. Du ser på deg selv som en mopedist?ErlingSG wrote:Kontrastyring kan til og med vi mopedister
Er vel nesten bare sikkerthetskurs på bane som er det a1 "mangler"?NSR-freak wrote: Vi som kjører lettmc har lik opplærling som de som kjører klasse A..
Får nesten referere til Keihin sitt innlegg....Drage wrote:Helt enig . Det er det de fleste gjør, alså ikke tenke over det i det hele tattDominator wrote:Når jeg er ute og går, tenker jeg ikke: Nå må jeg løfte venstrebenet og så er det høyrebenet, og så ... osv.osv...![]()
Det betyr ikke automatisk at du har rett og at du ikke handler feil. Som kjent snubler vi iblandt, gjerne uten å vite hvorfor.
Det å ha en god svingteknikk uten å tenke spesielt over det er flott. Men det er ikke alle som tror de gjør det riktig som gjør DET i virkeligheten.
Hvorfor er det behov for å avholde kjørekurs ?? Er ikke det bl.a. for å finpusse teknikken og bevistgjøre. Altså TENKE litt over hva en gjør !og ikke alltid ta den automatiske handlingen for riktig.
det ER faktisk jævlig kult og tøfft å kjøre på bakhjulet, men for all del gjør det der det er lov!!!Shortybebeh wrote:Og hva er så jævlig tøft med å bryte fartsgrenser og kjøre på bakhjulet!? Patetisk!![]()
Alle har vær sin intresse..Jeg trur det er veldig mange på dette forumet som synes at fart er artig..Shortybebeh wrote:For en idiot forresten!![]()
Jeg blir så forbannet over å se sånt...!
Ødelegger for alle oss andre, og utsetter andre for unødvendige risikoer!
Og hva er så jævlig tøft med å bryte fartsgrenser og kjøre på bakhjulet!? Patetisk!![]()
Tror (håper) folk lærer kontrastyring på klasse M også.NSR-freak wrote:jasså. Du ser på deg selv som en mopedist?ErlingSG wrote:Kontrastyring kan til og med vi mopedister
Vi som kjører lettmc har lik opplærling som de som kjører klasse A..
Helt klart. Men det er noe med å velge tid og sted. Fart i tettbebygd strøk har ikke med behovet for fart å gjøre, men behovet for å bryte grenser.NSR-freak wrote:Alle har vær sin intresse..Jeg trur det er veldig mange på dette forumet som synes at fart er artig..Shortybebeh wrote:For en idiot forresten!![]()
Jeg blir så forbannet over å se sånt...!
Ødelegger for alle oss andre, og utsetter andre for unødvendige risikoer!
Og hva er så jævlig tøft med å bryte fartsgrenser og kjøre på bakhjulet!? Patetisk!![]()
Kjitta8648 wrote:Sykkelen har en tendens til å følge blikket.![]()
![]()