Skinndress?!
-
Skinndress?!
Kjøpte meg i fjor Dainese MC 202 skinndressen til 10000kr, var veldig fornøyd med den.
Men ble fortalt når jeg kjøpte den at den skulle sitte veldig godt, så den passer ikke nå i år.
Har sett på nye dresser nå men ser at det er mange som kjøper billigere dresser.
Er det noe kvalitet i disse, på Dainese dressen så var det titanium i tillegg til at det var albue beskyttelse noe som ser ut til at er på de færreste av de billigere typene.
Eller er ikke dette et must?
Evt, hvilke andre dresser er å anbefale?
Men ble fortalt når jeg kjøpte den at den skulle sitte veldig godt, så den passer ikke nå i år.
Har sett på nye dresser nå men ser at det er mange som kjøper billigere dresser.
Er det noe kvalitet i disse, på Dainese dressen så var det titanium i tillegg til at det var albue beskyttelse noe som ser ut til at er på de færreste av de billigere typene.
Re: Skinndress?!
Gått ned så mye i vekt altså?sgundersen wrote: Men ble fortalt når jeg kjøpte den at den skulle sitte veldig godt, så den passer ikke nå i år.

Sykkel selges:
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
CBR 600F4 -99 (Profilbildet)
- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Siden skinndressen din var ny i fjor, såpass dyr og du var fornøyd med den, så er det vel bedre å slanke seg enn å kjøpe ny? Nå skulle du ha motivasjonen i orden også.
-
sgundersen wrote:Kjøpte meg i fjor Dainese MC 202 skinndressen til 10000kr, var veldig fornøyd med den.
skinn dress til salgs!
- Kawasaki GPZ1100
- MC: Kawasaki GPZ1100, 1997 modell
sgundersen wrote: skinn dress til salgs!
Størrelse og pris, samt utseende på dressen?
Lykkelig eier av touring motorsykkel.
Har selv en skinndress som var et mildt helvete å få på da den var ny. Ble litt bedre utover i sesongen, men det er ikke mye å gå på. Har gått opp 8kg siden den tid, men skal begynne å trene nå så komer fort ned igjen. Har prøvd dressen og det går jo men men.
Trening er tingen, som nevnt lenger ned
Trening er tingen, som nevnt lenger ned

-
Men uansett viss jeg ikke har tenkt å gå ned og fortsatt trenger ny dress,hehe 
Hvordan er da de billigere(ca6000kr) dressene i forskjell til den Dainese dressen jeg har.

Hvordan er da de billigere(ca6000kr) dressene i forskjell til den Dainese dressen jeg har.
Du får veldig mye bra i 6000,- klassen. Men skulle jeg selv kjøpt meg ny hadde jeg gått for en dyrere dress, mye pga at de ofte ser mye bedre ut og har en helt annen passform!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
gruer men til jeg skal prøve skinndressen min jeg 
har gått opp 5-6 kg selv... ufff

har gått opp 5-6 kg selv... ufff
1.3.1.2
-
- MC: Honda CBR 600 F4 "Ultima Lightning" 2000 mod. m/ Akrapovic slip-on.
jeg kjøpte meg en Arlene Ness dress til nedsatt pris pga. utgåendes modell for ca 2,5 år siden. nedsatt fra 9000,- til 5000,- var bare så vidt jeg fikk den på meg i starten, men
det gikk seg til ja. men tør ikke og prøve enda. så nå lever jeg på fisk og vann for og være sikker. hahaha
det gikk seg til ja. men tør ikke og prøve enda. så nå lever jeg på fisk og vann for og være sikker. hahaha

- LinnSurion
Jeg har gått ned fire kilo jeg... Uten å faktisk prøve. Har syklet hver dag til jobben og tar trappene istedet for heis. Det er det eneste. Den treninga du legger regelmessig inn hver dag er den mest effektive, som f.eks. sykle til jobben.
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Skal ikke mere til enn å legge inn 2 ekstra måltider på en dag heller. Så lenge du spiser sundt skyter forbrenninga i været!
Selv spiser jeg mellom 8 - 9 måltider om dagen!;-)
Men se meg selv! Han sier ingen ting om det er "fett" som gjør at han er gått opp i vekt!
Har personen trent mye og fått mer muskler på armene og skuldrene kan dette bli ett problem å skvise inn i en skinndress!
Når jeg tenker meg om så er jeg litt bekymret for å komme inn i dressen min selv
Selv spiser jeg mellom 8 - 9 måltider om dagen!;-)
Men se meg selv! Han sier ingen ting om det er "fett" som gjør at han er gått opp i vekt!
Har personen trent mye og fått mer muskler på armene og skuldrene kan dette bli ett problem å skvise inn i en skinndress!
Når jeg tenker meg om så er jeg litt bekymret for å komme inn i dressen min selv

I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Blitt så feit altså, lårdshaft? 

- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Lorden Shaft feit?ErlingSG wrote:Blitt så feit altså, lårdshaft?