Forsikring Suzuki GSX1300 Hayabusa
Re: Forsikring Suzuki GSX1300 Hayabusa
Må husk at Gjensidige har/hadd et klausul i avtalen sin, der de erstatta bære 60% av verdien på sykkelen ved tyveri, hvis du ikke kjøpt deg ny innen en måned eller så.. Og når det e snakk om en fettny hayabusa så kan det vær litt vrient å få nytt lån innvilga og funne ny sykkel innen en måned etter tyveriet...
#Suzuki GSXR 750, K6
-
- MC: Yamaha Yzf 600 Thundercat
Endelig kjøpt egen mc
Så blir det oppkjøring kansje mars, så jippi, brain trottle
jeg er 27 år og har 70% bonus og betaler 4800kr for delkasko på thundercat 105 hestermagnumlars wrote:No har eg ikkje sjekka pris på Hayabusa, men sjekka pris hos gjensidige på cbr1100xx og den kom på 4000,- i året på full kasko.
Eg er 27 år og har 70% bonus
her får du 4000kr for det dobbelte, asså kasko og 50 mer hester
samt rimeligere
153 h
virker litt mistenkelig siden den er så rimelig
- Marius I
- MC: Honda VFR800 07-mod.
X: Kawasaki ZX9R 98-mod.
X: Yamaha YZF600R Thundercat 99-mod. - Location: Oslo
Antall hk har ikke så mye å si på prisen. Det som teller er hvor sykkelen befinner seg på skadestatistikken.
Som Gixxerman skriver tidligere er det ikke mulig å sammenligne med hva andre har.
Det kommer helt an på saksbehandleren du treffer på. Og selvfølgelig ting som alder, bosted, tidligere skader, antall andre forsikringer, type sykkel, parkerings/sikringsforhold, andre brukere av sykkel, kjøreutstyr, medlem i organisasjoner og sikkert masse mer.
Som Gixxerman skriver tidligere er det ikke mulig å sammenligne med hva andre har.
Det kommer helt an på saksbehandleren du treffer på. Og selvfølgelig ting som alder, bosted, tidligere skader, antall andre forsikringer, type sykkel, parkerings/sikringsforhold, andre brukere av sykkel, kjøreutstyr, medlem i organisasjoner og sikkert masse mer.
-
- MC: 1993 Kawasaki ZZR 1100 D1
Ser ikkje heilt kva som er so mistenkelig med dette..
Mi erfaring er at hk har omtrent null og niks å bety når det gjeld pris på forsikring både på bil og sykkel. Som eit eksempel kan eg ta Volvo 850 T5R som var ein dei desidert rimeligaste bilane å ha full koaskoforsikring på for meg som 20-åring. Tvilar vel på at dette har noko med hk å gjere, det er vel utelukkande basert på ulykke og tjuveristatistikk.
Min Yamaha FJ1200 som eg nettop solgte betalte eg 1300,- i året på ansvar.
Sjekka og pris på å forsikre ein BMW K1200RS. Denne kosta meg 3190,- i året med full kasko...
Mi erfaring er at hk har omtrent null og niks å bety når det gjeld pris på forsikring både på bil og sykkel. Som eit eksempel kan eg ta Volvo 850 T5R som var ein dei desidert rimeligaste bilane å ha full koaskoforsikring på for meg som 20-åring. Tvilar vel på at dette har noko med hk å gjere, det er vel utelukkande basert på ulykke og tjuveristatistikk.
Min Yamaha FJ1200 som eg nettop solgte betalte eg 1300,- i året på ansvar.
Sjekka og pris på å forsikre ein BMW K1200RS. Denne kosta meg 3190,- i året med full kasko...

- KL. A
- MC: '08 Suzuki GSX-R600
'06 KTM 640 Prestige *Solgt* - Location: Telemark
Sjekket pris på en Ducati 848 her om dagen. Den kom på 6600 med full kasko, uten garasje, i en by på Østlandet.
Er under 30 år, som er en over/under grensen i mitt selskap. Har 70 % bonus.
Er under 30 år, som er en over/under grensen i mitt selskap. Har 70 % bonus.
All my drinking buddies have a racing problem!
-
Då det ser ut som det blir Kawa på meg fekk eg følgande tilbud:
(Please keep the subject when replying to this mail) Hei og takk for din henvendelse. Årspremien for Kawasaki ZZR 1100 blir kr 3.190,- med kasko og 70% bonus. Gjensidige har nå startet med gebyrfri dagligbank.Ønsker du å få tilsendt en link med info om fordeler og hvordan du enkelt kan opprette gebyrfri dagligbank? Med vennlig hilsenGjensidige Forsikring, Vest
Sendte i dag forespørsel mest for morro skuld på pris på Hayabusa
(Please keep the subject when replying to this mail) Hei og takk for din henvendelse. Årspremien for Kawasaki ZZR 1100 blir kr 3.190,- med kasko og 70% bonus. Gjensidige har nå startet med gebyrfri dagligbank.Ønsker du å få tilsendt en link med info om fordeler og hvordan du enkelt kan opprette gebyrfri dagligbank? Med vennlig hilsenGjensidige Forsikring, Vest
Sendte i dag forespørsel mest for morro skuld på pris på Hayabusa

-
(Please keep the subject when replying to this mail) Hei og takk for din henvendelse. Årspremien for Hayabusa'en blir kr 9.193,- Bonus og sikkerhetstiltak som på de andre syklene
At priser varier fra selskap til selskap er sikkert.
Har alltid benyttet Gjensidige og ba om pris på BMW 850, ca kr 6200.
Ba om samme Hos IF, ca kr 2850,-
En telefon og noen tusenlapper spart.
Har alltid benyttet Gjensidige og ba om pris på BMW 850, ca kr 6200.
Ba om samme Hos IF, ca kr 2850,-
En telefon og noen tusenlapper spart.
- quantumduck
- MC: Hayabusa
Hvorfor gidder vi egentlig å være med på dét? Fordi vi er en gjeng sauer. Kun derfor.Gixxerman wrote:For å si det sånn, du kan ta opp telefonen og ringe et gitt selskap, og få en pris. Så kan du ringe 10min senere å snakke med en annen kar i samme selskap, og få en annen pris. Derfor teller det også mye hva du sier.
Det er ikke som en pakke Norvegia på Rimi akkurat...
- Fantomet
- MC: ZX12R Med BMCfilter, Powercommander og Full MUZZY exaust!!
Move aside folks - comin` through! - Location: Trondheim
Uasett hvem du ringer for pris - virk forbauset over prisen de oppgir. Si at det kan da ikke være riktig pris for en sånn sykkel, og at det må da virkelig kunne gå an å justere denne prisen ned! Alle agentene har stort slingringsmonn! Jeg har alltid pratet ned prisen på mine sykkler!

Kawasaki ZX12R 2000mod
Før:
Honda CBR 900RR
Kawa GPZ 1000RX,
Kawa Z650
Før:
Honda CBR 900RR
Kawa GPZ 1000RX,
Kawa Z650