Min sin bloggings
Re: Min sin bloggings
Hoho ja akkurat! Det blir ny sykkel neste år! 

Team PINK

Jeg liker bare ting hvis de er rooooosaaa <3

må si jeg kjenner meg igjen litt, hatt lappen siden jeg var 18, har allerede hatt 3 sykkler 

-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Bytte nå som du har fått så strøken sykkel. Med de nye felga, så synes jeg ikke Lazer'n så 'Flåklypa' ut heller.Gorgeous wrote:Hoho ja akkurat! Det blir ny sykkel neste år!
Riktig så fin ble den. Næmmelig.

Det er folk som ikke er fornøyd med sykkelen som bytter sykkel. Sier jo litt om Suzuki 

Jeg ser ingen motorsykkel på bildet jeg ?Gorgeous wrote:Her ser du 08

-
Jeg tror vel ikke det er der det ligger at Gorgen er missfornøyd med merket. Men hun er en gjennomført dame, og ikke minst perfeksjonist. Vet hva hun vil ha, og hun får det gjerne også i motsetning til mange av oss andre.
Ikke det, jeg er fornøyd med sykkelen min jeg, og kunne ikke tenke meg å bytte til noe annet.
Ikke det, jeg er fornøyd med sykkelen min jeg, og kunne ikke tenke meg å bytte til noe annet.

For all del, men om man skal bytte sykkel utelukkende på grunn av utseende, så bør man kanskje finne seg en annen/billigere hobby? Men de som har råd til det skal mer en gjerne få styre på, er jo gøy for oss andre å se resultateneBanditbiker wrote:Jeg tror vel ikke det er der det ligger at Gorgen er missfornøyd med merket. Men hun er en gjennomført dame, og ikke minst perfeksjonist. Vet hva hun vil ha, og hun får det gjerne også i motsetning til mange av oss andre.

-
Hva hun har råd til eller ikke, er vel strengt tatt noe som bekymrer meg marginalt.
Regner med at hun er gammel nok til å bestemme selv
Regner med at hun er gammel nok til å bestemme selv

- Magnalf
- MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*
Lyst på: Ny 1000 :) - Location: Vestfold
Den nye hvitfargen er smooth!
Men en liten fugl sang til meg at den ikke kom på 750 i Norge? Stemmer det? Litt fett at hvitt er in igjen både på bil og sykler. Er jo "litt" penere hvitfarger blitt og da i forhold til måkedritfarga greiene som slitne mazdaer fra 80-tallet er preget av..
Heheh mamma`n din plukka meg opp når jeg sto fyllesjuk og jævli på busstoppet i dag tidlig og kjørte meg hjem
Nina har snill mamma 

Heheh mamma`n din plukka meg opp når jeg sto fyllesjuk og jævli på busstoppet i dag tidlig og kjørte meg hjem

Road Rider c" ,)
- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Jasså, du kjenner familien til Nina?Magnalf wrote:Heheh mamma`n din plukka meg opp når jeg sto fyllesjuk og jævli på busstoppet i dag tidlig og kjørte meg hjem![]()
Nina har snill mamma

- Magnalf
Vel, ikke hele familienJeanette wrote: Jasså, du kjenner familien til Nina?

Road Rider c" ,)
- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Sounds good! =)
Magnalf wrote:Den nye hvitfargen er smooth!Men en liten fugl sang til meg at den ikke kom på 750 i Norge? Stemmer det? Litt fett at hvitt er in igjen både på bil og sykler. Er jo "litt" penere hvitfarger blitt og da i forhold til måkedritfarga greiene som slitne mazdaer fra 80-tallet er preget av..
Heheh mamma`n din plukka meg opp når jeg sto fyllesjuk og jævli på busstoppet i dag tidlig og kjørte meg hjem![]()
Nina har snill mamma
Hahah faaan er det deg Magne!! Også har du vært her en stund også! Hehe.. Mamma er snill vettu

Team PINK

FV wrote:Det er folk som ikke er fornøyd med sykkelen som bytter sykkel. Sier jo litt om Suzuki
Den "skjønte" jeg ikke

Team PINK

- Magnalf
Hehe hell ye babyGorgeous wrote: Hahah faaan er det deg Magne!! Også har du vært her en stund også! Hehe.. Mamma er snill vettu

Road Rider c" ,)