RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Re: RH Racing *snart sessong igjen*

Post by RH racing »

prøvd å montere Titax hendlene mine.. gikk bra med bremsen.. men ved clutchen så stoppet det litt.. passer ikke!!!!!

Image

Image

her ser dere forskjellen på gammel og ny clutch hendel...

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Re: RH Racing *Titax montert*...nesten...

Post by Gixxerman »

Ser trenden min fortsetter :lol: Jeg var den første her inne som monterte slike. Var pazzo, som er CRG kopi, og Titax igjen en kopi av Pazzo \:D/
RH racing

Post by RH racing »

mulig det Gixxer ;) men du solgte jo sykkelen ;) syns den gamle din var tøffere av utseende jeg.. men motoren i den nye er fetest da .. hehe
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Borg
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700

Post by Borg »

Syntes ikke det var lenge siden du viste bilder av en nyfødt knott jeg, men han der har rukket å bli stor :)
RH racing

Post by RH racing »

jada ;) 6,5 mnd han nå... begynner nok snart å krabbe han :D
sett dem har en sånn elektrisk 3 hjulet mc på biltema til et par hundre lapper... han trenger nok en sånn...

RH racing

Re: RH Racing FAAN!!!!

Post by RH racing »

snakket med gutta fra PITSTOP MC nå.. ser ut til at titax ikke har noen type som passer på clutch hendelen min.
sendte mld og klaget og fikk til svar: jeg har selv vært å prøvd dette på en zx6r nå. ser ut til at titaz har gjort no feil der. send hendlene tilbake så returnerer vi pengene.

lurer på om jeg selv klarer å bygge om...

Gixxerman

Post by Gixxerman »

Forklar feilen da ? Er det for mye gods så klarer vel du å slipe det til eventuelt ?

Du er jo mekaniker så du har vel et par triks :)
Gixxerman

Post by Gixxerman »

RH racing wrote:mulig det Gixxer ;) men du solgte jo sykkelen ;) syns den gamle din var tøffere av utseende jeg.. men motoren i den nye er fetest da .. hehe
Jeg likte heller ikke den jeg har nå før jeg kjøpte den egentlig. Det er ofte sånn med enkelte sykler. De trenger litt tilvenning, så plutselig er det bare oi :)
Selv syntes jeg den jeg har nå ser barsk og dominant ut, og virkelig laget for fart.

Image

Så kan den jo utbedres noe i fronten...

Image
Image

Velger ikke blå...
NoName
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Ser for meg ut som den nye er smalere en den gammle. Da får du bygge på den litt. Lag deg en foring så blir det perfekt ;)
RH racing

Post by RH racing »

NoName wrote:Ser for meg ut som den nye er smalere en den gammle. Da får du bygge på den litt. Lag deg en foring så blir det perfekt ;)
joda.. skal gå det, men setter jeg den så høyt oppe at vaieren går rett så bommer den på clutch bryteren og omvendt.
men kjenner folk som sveiser alu, så skal klare å fixe dette. høre om pit stop er int i å gi meg rabatt på noen andre deler i stede og beholde disse

RH racing

Post by RH racing »

Gixxerman wrote:Forklar feilen da ? Er det for mye gods så klarer vel du å slipe det til eventuelt ?

Du er jo mekaniker så du har vel et par triks :)
se på bildet over så ser du feilen.. feiler er der hvor vaieren er festet..
at jeg får det til å funke er jo en ting.. men skal man betale såpass mye for deler som ikke passer??

Furre
MC: MV Agusta F4

Post by Furre »

Gixxerman wrote:Ser trenden min fortsetter :lol: Jeg var den første her inne som monterte slike. Var pazzo, som er CRG kopi, og Titax igjen en kopi av Pazzo \:D/
HEY! jeg hadde de påmontert for 2 år siden på kawan :p så _din_ trend? [-X
RH racing

Post by RH racing »

Pusen min er borte igjen!!! han pleier jo aldri å være på mere enn 3 timers turer eller no sånnt.. nå har han vært borte i snart 60 timer... begynner å frykte det værste... om han kommer tilbake nå skal han bli innekatt igjen.. nå får han ikke fly ute å skade seg eller bli borte no mere....

Image

verdens nydligste lille pus... var med meg hver morgen på badet for å kose og se på meg med morgenstell.. sov alltid i fotenden på senga mi.

Vet ikke om jeg vil ha ny katt om denne er borte.. man kan ikke bare få seg en ny en og erstatte den gamle, blir ikke det samme.

Image

Shortybebeh
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!

Post by Shortybebeh »

Dakar.. håper virkelig pusen kommer tilbake like hel!
Death Is The Road To Awe.
RH racing

Re: RH Racing pusen min er borte...

Post by RH racing »

enda ikke no pus :( snart 3 og et halvt døgn.... er jo kaldt ute for stakkars pusen min nå....
er sikker på at di polakkene over oss har tatt livet av den og stekt den til mat.. jævla degoser...

Post Reply