Førstegangssykkel ønskes kjøpt

Har du noe du ønsker å kjøpe? Må være mc relatert!
Post Reply
elektrolars
MC: Ønsker å kjøpe....

Førstegangssykkel ønskes kjøpt

Post by elektrolars »

Ønsker å kjøpe en nyere sykkel til en hyggelig pris (selvsagt :D ). For å være litt mer spesifikk har jeg sett på ca 600ccm fra rundt år 2000. Den mest aktuelle modellen for meg er SV650, så hvis du har en du har tenkt til å selge, ta kontakt!

Jeg kan også være interessert i Hornet, Fazer, Bandit eller lignende, men økonomien min tillater ikke noen større utskeielser... Har ikke råd til å forsikre en R-sykkel, så det er uaktuelt.

Send gjerne PM eller legg inn svar under, så vil jeg ta kontakt.
Jarle
MC: Antall km i 2012: 997

Re: Førstegangssykkel ønskes kjøpt

Post by Jarle »

Her har du bla. en...

http://finn.no/finn/mc/object?finnkode= ... s=1&tot=14

Velkommen til forumet forresten ;-)
Honda CB1000R 2015
(x) Yamaha R1 2008
(x) Yamaha R6 2008
(x) Yamaha R6 2002
elektrolars
MC: Ønsker å kjøpe....

Post by elektrolars »

Takk takk, har surfet her en stund, men ikke skrevet så mye...

Har sett den før, også pratet med en i butikken på telefon. Fikk en litt dårlig følelse, har heller ikke mulighet til å prøvekjøre den ettersom det fortsatt var en del snø der. Den ble forresten lagt ut første gang på Finn.no i høst en gang (antar rundt september/oktober) til samme pris. Da jeg pratet med butikken (ca to uker siden) sa selger at den nesten var solgt, men hvis jeg var kjapp kunne jeg få den kjørt til Oslo dagen etter... Han mente også at prisen skulle settes opp, men jeg kunne få sykkelen til den gamle prisen hvis jeg bestemte meg veldig fort... Spurte også om hvor lang garanti jeg fikk siden jeg kjøpte fra butikk, han mente at det ville vi bli enige om, samt at han skulle betale omr. avg. hvis jeg bestemte meg fort. Alt dette gjorde at jeg fikk en ganske dårlig følelse.

Trenger forresten også skivelås, tankveske og kjetting, og da er jeg litt over budsjett i forhold til den sykkelen. Men det kan kanskje prutes med?

Så jeg håper kanskje på at noen i Oslo-området med en velholdt SV650, Hornet, e.l. vurderer på å selge for å gå opp en klasse. Og nå ser en gylden mulighet til et kjapt og problemfritt salg :)
Ivers
MC: Rød 1999 BMW R1100s.
Lazer, chip og "Hi Flow" luftfilter fungerer suverent!

Post by Ivers »

Sort 2005 Suzuki SV650s selges. Registrert som mellomklasse (34Hk) Kan gjøres til fulleffekt, lovlig, med en avbiter. Omreg koster ikke mye.
http://mc-avisa.rubrikk.no/annonser.200 ... ,0;101,9,0

Selger for "dama". Dette er en herlig sykkel som jeg godt kunne tenke meg selv.
RH racing
MC: Ninja - Troublemaker

Post by RH racing »

http://www.finn.no/finn/mc/object?finnk ... 10&tot=271

er R sykkel.. men ikke så dyr å forsikre...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply