Den har da et navn i tillegg til en kryptisk typebetegnelse om ikke annetinunf wrote:Betyr det at CBR 1000 RR er "godkjent" fordi den heter Fireblade?

Den har da et navn i tillegg til en kryptisk typebetegnelse om ikke annetinunf wrote:Betyr det at CBR 1000 RR er "godkjent" fordi den heter Fireblade?
998cc, Sport*, Final Edition, klart som korvspad.Banditbiker wrote:FLSTCI og så kommer rosinen i pølsa Harley-Davidson Softail Heritage Classic
Ducati 998S FE ?????????????????????
Suzuki GSXR 1000 ?????????????????????????
Både pølsa og rosinen mangler
Tog du 'an?
Godt å se at det ikke var mine 95% lidenskap du hater da. 5% fornuft kan jeg leve godt med.Gixxerman wrote:Bare for å gi et vanlig og ærlig svar....
MC er 95% lidenskap, 5% fornuft. Jeg velger hvertfall ikke en sykkel jeg hater.
BTW, HD er samlebåndsykkel det også...Welcome to the farside...
Ikke dra inn hvem som gjorde hva under krigene i verden, da. Da får vi problemer med å godkjenne kjøretøy her. Dere som er opptatt av å rakke ned på andres merker/valg kan vel heller fremheve egne styrker? Det er vel en grunn til at Harley, Japansk og BMW er det som selger mest her i landet? Eller må du forsvare valget ditt febrilsk for å dekke over blemma?indianeren wrote:Japsene sendte ut ondskapsfulle kamikaze piloter under krigen, men tapte.. og tar nå hevn med å tilby lavtflygende kamikaze 'piloter' klistremerkebefengte ondskapsfulle plastikkmaskiner..
Ingen tvil om det. Man har da sett GoldWing, og den har jo over tid vært produsert i Sambandsstatene, men nå blir det slutt på det. Produksjonen flyttes tilbake til Nippon. Tror ikke det blir mindre plast av den grunn.Jalmar wrote: Så de kan da sin plastikk amerikanerne også.