Dragrace EM 2005
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Ha ha,helt enig.Heftig å stå ved starten som du sier når topp fuel bilene tar av,tårene spruter av nitroen fra bilene samt att det føles som du blir sparket i brystet gjentatte gangerBanditbiker wrote:Skal du dit, så sørg for å ha meg deg noe som ligner på hørselværn. Var der i 2003 og det var rett og slett vondt å stå i næheten av startområdet.
Ikke bare hørte vi lyden, men jaggu kjente vi i mellomgulvet når de tok løs også.
RÅÅÅÅÅTTTTTTTTT

Aasen racing kommer med sin top fuel twin og... Europas raskeste i år... denne er rå... bare å se på bussen hans det. hehe
all heder til den som tør i holde seg fast på en sånn drag-bike

all heder til den som tør i holde seg fast på en sånn drag-bike
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!
Streetracing is not a crime!!!
Streetracing is not a crime!!!
Blir nok rått i år også ja.
Her er en god ting å gjøre om kvelden/natta, nemlig festivalen "rumble in the jungle" på Blaker!
http://www.rumbleinthejungle.org
Skulle ikke forundre meg om det blir noe blårøyk der også
Her er en god ting å gjøre om kvelden/natta, nemlig festivalen "rumble in the jungle" på Blaker!

http://www.rumbleinthejungle.org
Skulle ikke forundre meg om det blir noe blårøyk der også

Nå er banen Klar til EM.Det er påmelt ca.180 team.10 TF er påmelt.Det kommer også 7 SnøSkutere disse er dddet futt i.Alle er nå veldig tent på å sette rekorder hvis været blir bra.Så still opp og få med Dere årets hendelse på Gardermoen.Det har de som arrangerer fortjent,med alt det arbeidet De har lakt ned
The Boss
Høres bra ut V8,jeg kommerV8 wrote:Nå er banen Klar til EM.Det er påmelt ca.180 team.10 TF er påmelt.Det kommer også 7 SnøSkutere disse er dddet futt i.Alle er nå veldig tent på å sette rekorder hvis været blir bra.Så still opp og få med Dere årets hendelse på Gardermoen.Det har de som arrangerer fortjent,med alt det arbeidet De har lakt ned